🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28206.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ایران پیشتاز در برنامه جهانی پشتیبانی شبانه‌روزی

اگرچه در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10، «دی‏جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل از اجرای برنامه پشتیبانی ۲۴ ساعته گوشی‌های سامسونگ در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان خبر داد اما اکنون سامسونگ ایران با ...

اگرچه در مراسم رونمایی گوشی‌های سری گلکسی S10، «دی‏جی کو»، مدیرعامل سامسونگ موبایل از اجرای برنامه پشتیبانی ۲۴ ساعته گوشی‌های سامسونگ در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان خبر داد اما اکنون سامسونگ ایران با انتشار بیانیه‌ای خبر داده است که کشورمان از اولین بازارهایی بود که سامسونگ در آن خدمات پشتیبانی موبایل را به شکل ۲۴ ساعته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - در اختیار کاربران خود قرار داد.

برنامه‌ی شرکت سامسونگ الکترونیکس این است که پشتیبانی ۲۴ ساعته خود را تا سال ۲۰۲۰ در تمام کشورهایی که در آنها فعالیت می‌کند، عملیاتی نماید. با این حال اینطور که سامسونگ ایران می‌گوید، کشورمان جزو اولین بازارهایی بود که از ماه‎ها قبل از رونمایی گلکسی S10 و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی موبایل را به صورت شبانه‌روزی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - عرضه می‎کرد. براساس این برنامه، کاربران گوشی‎های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز با تماس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ مشکل یا درخواست خودشان را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران

همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - گوشی‎ها، این شرکت اعلام کرد: «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است. بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم. با اجرای این برنامه از طریق ارتباط مداوم با کاربران‎مان و بهره‌گیری از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - نظرات آنها، امکان ارائه باکیفیت‌ترین خدمات پس از فروش را فراهم نموده‌ایم.»

به این ترتیب کاربران سامسونگ در هر زمانی از شبانه‌روز می‏‌توانند با تماس صوتی یا چت آنلاین به کارشناسان متصل شوند و در صورت نیاز، کارشناسان از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - طریق اتصال راه دور (Remote Management) - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - به صورت آنی مشکلات کاربران را رفع - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - کنند. یکی از خدمات دیجیتالی که مرکز تماس موبایل سامسونگ در ایران ارائه می‌دهد، خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - راهنمای هوشمند یا همان ‌Smart Tutor است که با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف می‌کنند.

در واقع با استفاده از برنامه Smart - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - Tutor، کاربر بدون نیاز به حضور در مراکز خدمات، به صورت اینترنتی با کارشناس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - تایید مشتری، کارشناس مربوطه را به گوشی‌ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - و تبلت وصل کرده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. کاربران ساکسونگ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ می‎توانند با شماره تلفن ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس گرفته و یا به سایت سامسونگ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone