🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28212.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیریت آپدیت‌های ویندوز ۱۰ برای کاربران آسان‌تر می‌شود

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰، ماه می (اردیبهشت) منتشر می‌شود و همراه با آن مایکروسافت کنترل بیشتری روی نصب آپدیت‌های بعدی در اختیار شما قرار خواهد داد. به گفته مایکروسافت در نسخه‌های بعدی ویندوز، می‌توانید ...

آپدیت بزرگ بعدی ویندوز ۱۰، ماه می (اردیبهشت) منتشر می‌شود و همراه با آن مایکروسافت کنترل بیشتری روی نصب آپدیت‌های بعدی در اختیار شما قرار خواهد داد. به گفته مایکروسافت در نسخه‌های بعدی ویندوز، می‌توانید دانلود و نصب آپدیت‌ها را به مدت ۳۵ روز به تأخیر بیندازید.

این - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - در حالیست که در نسخه‌های فعلی ویندوز فقط می‌توانید زمان نصب را مشخص - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده یا آپدیت‌ها را وارد حالت Snooze کنید. اما به لطف تأخیر ۳۵ روزه، تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که وقتی کار بسیار واجبی دارید ظاهر شدن ناگهانی صفحه آپدیت ویندوز آرامش‌تان را بر هم نمی‌زند.

یکی از ویژگی‌هایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - که با آپدیت Anniversary سال ۲۰۱۶ به ویندوز ۱۰ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - آمد، امکان تعیین ساعات کار با رایانه بود. بدین صورت که مثلا ساعت هشت صبح تا پنج بعد از ظهر، ساعت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاری تعیین می‌شد و در این بازه زمانی هیچ آپدیتی روی سیستم شما نصب نمی‌شد. با این وجود بسیاری از کاربران فراموش می‌کردند که این بازه را افزایش دهند و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - آپدیت‌ها موجب آزارشان می‌گشت.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

اما به نظر می‌رسد که با تأخیر ۳۵ روزه این مشکلات تا حد زیادی برطرف شوند. اما یکی دیگر از ویژگی‌های آپدیت بعدی ویندوز، ارائه دو دکمه Download و Install Now برای آپدیت‌هاست. مایکروسافت در نسخه بعدی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویندوز به محض رسیدن یک آپدیت، به شما نوتیفیکیشنی ارسال می‌کند تا برای نصب یا دانلود آن راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

در هر صورت، نادیده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفتن آپدیت‌های ویندوز از منظر امنیتی چندان عقلانی نیست. اگر از نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، مایکروسافت به طور خودکار آپدیت‌های جدید را روی سیستم شما نصب - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌کند تا مطمئن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - که جدیدترین پچ‌های امنیتی را دریافت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده‌اید.

طبق اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت نسخه پیش‌نمایش آپدیت ماه می را هفته آینده در اختیار کاربران برنامه اینسایدر ویندوز قرار می‌دهد، و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - تقریبا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک ماه پس از این زمان آپدیت را برای کلیه کاربران منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جویبار نوشته شده درتاریخ 1402/04/03
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی بلومبرگ BWG- 374 شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت کوچصفهان گیلان مطهری تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone