🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28215.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رکوردهای گینس: سریع‌ترین ماشین ضربه ای جهان [تماشا کنید]

بیشتر افراد خاطرات خوشایندی با ماشین تصادفی های شهربازی دارند. جالب است بدانید، کولین فورز مخترع بریتانیایی سال ۲۰۱۷ سریع‌ترین ماشین ضربه ای دنیا را ساخت که سرعت آن به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ...

بیشتر افراد خاطرات خوشایندی با ماشین تصادفی های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - شهربازی دارند. جالب است بدانید، کولین فورز مخترع بریتانیایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - سال ۲۰۱۷ سریع‌ترین ماشین ضربه ای دنیا را ساخت که سرعت آن به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ظاهر این ماشین شباهت زیادی به آن چیزی که در شهربازی با آن طرف هستیم دارد. با این تفاوت که ساخته فورز از موتوری با ظرفیت ۶۰۰ سی سی و ۱۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

البته به جای فرمان‌های همیشگی ماشین‌های ضربه ای، در این ماشین از فرمان موتورسیکلت استفاده شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - تا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - کار کنترل در سرعت بالا راحت‌تر شود. البته دیگر بخش‌ها مانند اندازه ماشین و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - چرخ‌ها تفاوتی با یک ماشین ضربه ای معمولی ندارد.

برای ثبت این رکورد، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - فورز از راننده‌های مشهور و البته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - ناشناخته سری تخت‌گاز یعنی استیگ کمک گرفت. استیگ که همواره به خاطر ثبت رکوردهای سرعت در تخت‌گاز مشهور است، توانست با این ماشین به سرعت ۱۶۱.۴۷۶ کیلومتر برسد و از آن‌جایی که میانگین سرعت ماشین ضربه ای های شهربازی از ۷-۸ کیلومتر بر ساعت فراتر نمی‌رود، بعید به نظر می‌رسد رقیبی برای ساخته فورز پیدا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - شود.

فورز هنگام ثبت این رکورد اعلام - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد که برای ساخت ماشین ضربه ای پر سرعت خود از یک نمونه قدیمی استفاده کرده و تکمیل کردن مراحل ساخت نیز ۳ هفته طول کشیده است. در ضمن و همان‌طور که در ابتدای ویدیو بالا مشاهده‌ کردید، این ماشین تنها - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - ساخته عجیب کولین فورز نیست و او تجربه ساخت سریع‌ترین کالسکه دنیا را هم در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر خوانسار استان اصفهان - کارنامه خود دارد.

جدا از سریع ترین ماشین ضربه ای جهان، رکورد سریع‌ترین خودروی جهان توسط یک بریتانیایی به نام اندی گرین در تاریخ ۱۵ اکتبر سال ۱۹۹۷ میلادی در بیابان بلک راک نوادا واقع در آمریکا از طریق خودرویی به نام Thrust SSC به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone