🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28193.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

خطر موبایل به دستان در جاده ها از افراد مست بیشتر است

یک شرکت تحلیل داده به نام Zendrive اخیرا تحقیقی را براساس دیتای به دست آمده از رانندگان (پس از طی مسیری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد کیلومتر) منتشر کرده است. طبق نتایج این تحقیق، موبایل به ...

یک شرکت تحلیل داده به نام Zendrive اخیرا تحقیقی را براساس دیتای به دست آمده از رانندگان (پس از طی مسیری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد کیلومتر) منتشر کرده است. طبق نتایج این تحقیق، موبایل به دستان زمانی که پشت فرمان باشند خطرناک ترین راننده ها هستند و خطرشان حتی از افرادی که نوشیدنی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - های الکلی مصرف کرده اند نیز بیشتر است.

براساس این گزارش سال گذشته ۶۲۲۷ عابر پیاده در سر دنیا جان خود را از دست دادند که علت این حوادث نیز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - حواس پرتی راننده موبایل به دست آن بوده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - است.

Zendrive در گزارش خود مدعی شده که موبایل به دستان در ۲۸ درصد کل زمان رانندگی خود جاده را نادیده می گیرند و ۱.۵ برابر مردم عادی در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - خیابان ها رانندگی می کنند و زمانی که در حین رانندگی از موبایل استفاده می کنند سه برابر زمان های عادی است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان  استان خراسان
با وجود آنکه ۹۰ درصد مصاحبه شوندگان اعلام کردند ایمن رانندگی می کنند، ۴۷ درصدشان در ۱۰ درصد زمان هایی که پشت فرمان حضور دارند از موبایل استفاده می کنند و این راننده ها آنطور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - که موسسه آماری Zendrive می گوید بیشتر از افرادی که تحت تاثیر نوشیدنی های الکلی قرار دارند دچار حواس پرتی می شوند.

طبق یکی از تست ها، افراد موبایل به دست در حین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - رانندگی با همان مشکلاتی روبرو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - می شوند که در افراد مست با سطح الکل خون .08% مشاهده شده.

علاوه بر این، طبق آنچه در این پژوهش آمده احتمال آنکه کاربران موبایل دچار تصادف شوند و با سرعت عمل کمتری ترمز بگیرند (۹ درصد کندتر از افراد عادی) بیشتر است. این افراد به طور معمول عادت دارند که ماشین های جلویی خود را با فاصله - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - اندکی دنبال کنند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - و بعد از گرفتن ترمز نیز ۱۹ درصد کندتر از مواقع عادی سرعت ماشین خود را به حالت نرمال بر می گردانند.

Zendrive در پژوهش خود به مطالعه ای استناد کرده که توسط بنیاد AAA و در رابطه با ایمنی حمل و نقل صورت گرفته و براساس آن بیشترین تعداد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - افراد مست بین ساعت های ۱۲ شب تا ۳ صبح در خیابان ها تردد می کنند و رانندگان موبایل به دست نیز بین ساعت های ۷ صبح تا ۶ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - عصر به بالاترین تعداد خود در خیابان ها می رسند و این یعنی افرادی که به خاطر استفاده از موبایل دچار حواس پرتی می شوند به مراتب بیشتر از آنهایی هستند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خراسان استان خراسان - که تحت تاثیر الکل رانندگی می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهداد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام بچه‌های وکیل آباد!‌

یکی از مشکلاتی که برای کاربران لباسشویی آریستون WMG 821S-EX به وجود می‌آید این است که آن‌ها نمی‌توانند با تمیز کردن لباس‌های خود به دلخواه‌شان برسند. این مشکل معمولا به دلیل اشکال در اجزای داخلی ماشین لباسشویی است.

برای رفع این مشکل می‌توانید از خدمات ماشین‌سازی در منطقه وکیل آباد استفاده کنید. این فروشگاه‌ها معمولا با تجربه و توانایی فنی کافی دارند تا از لباسشویی شما مراقبت کنند و با تعویض قطعاتی که نقص دارند، کیفیت کارکرد لباسشویی را بهبود بخشند. اما قبل از تصمیم گیری برای خرید قطعات، بهتر است از تعمیرکاران ماهر پیشنهاد و نظر خودشان را بگیرید.

امیدوارم مشکل در لباسشویی‌تان حل شود. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone