🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28201.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جایزه ویژه جامعه جهانی فناوری اطلاعات به ایران تعلق گرفت

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور شرکت در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۹ به ژنو سوییس رفته است، از اختصاص برترین جایزه این اجلاس به یک طرح ایرانی خبر داد. ...

محمدجواد آذری جهرمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور شرکت در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۹ به ژنو سوییس رفته است، از اختصاص برترین جایزه این اجلاس به یک طرح ایرانی خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - وزارت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - ارتباطات، آذری جهرمی با اعلام این کسب موفقیت برای ایران در اینستاگرام خود نوشت: - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - «امروز در ژنو جایزه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - ویژه «جامعه جهانی فناوری اطلاعات» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - به ایران رسید.»

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

وی در همین ارتباط افزود: «در اجلاس WSIS 2019 شش کاندیدا داشتیم که برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - پیشرفت قابل توجه «شبکه علمی ایران» برترین جایزه را برنده شدیم. شادی همکارانم دیدنی بود و البته چهره نمایندگان کشورهایی که فکر می‌کردند تحریم‌هایشان موثر است.»

در این اجلاس که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و هیأت رسمی ایران نیز حضور داشتند، از میان بیش از ۱۱۰۰ پروژه، از جمله شش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - پروژه معرفی‌شده جمهوری اسلامی ایران، در ۱۸ گروه از سراسر جهان که برای دریافت این جایزه در سال ۲۰۱۹ رقابت می‌کردند، در نهایت ۹۰ پروژه به مرحله دوم راه یافتند و در این میان شبکه علمی ایران به عنوان تنها پروژه ایرانی از میان پروژه‌ها و طرح‌های مرتبط با ICT با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت جایزه E-Science این دوره WSIS شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

بنابه این گزارش، طرح شبکه علمی ایران در سال 95 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - طی توافق نامه ای مابین سازمان پژوهش های علمی و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - صنعتی ایران، سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان طرف های دولتی و هلدینگ سیمرغ سامانه به عنوان طرف خصوصی منعقد شد تا در طول دوسال به عنوان نخستین پروژه مشارکت دولتی - خصوصی (PPP)، شبکه ای جامع، جهت حمایت از نیازهای جوامع تحقیقی و آموزشی به عنوان زیرساخت سند بالاسری نقشه جامع علمی کشور، بین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان - دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز آموزشی و درمانی، حوزه های علمیه، ایجاد ‌کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نیشابور استان خراسان

سخنرانی وزیر ارتباطات کشورمان در این رویداد بین‌المللی حول محور تحریم‌های علیه ایران بود و او این تحریم‌ها را تهدید بزرگتری برای اهداف توسعه‌ی پایدار  دانست که کسب و کار میلیون‌ها شهروند ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. به گفته جهرمی این تحریم‌ها غیر قانونی بوده و او آنها را یک نوع تروریست اقتصادی می‌داند.

گفتنیست اجلاس سران جامعه اطلاعاتی به مدت پنج روز با حضور بیش از سه هزار نفر از ۱۵۰ کشور در ژنو سوییس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروردین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
نمایندگی شما استقلال نیشابور هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در استقلال شهر نیشابور خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone