🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28205.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کمک پنج میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد

طی مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال ...

طی مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فروردین با حضور محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور معاون - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فنی و مهندسی ایرانسل در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مبلغ پنج میلیارد ریال از طرف ایرانسل برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان، به جمعیت هلال‌احمر اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل،  این اپراتور علاوه بر این مبلغ، ۵۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با اشاره به وسعت بی‌سابقه سیل در استان‌های مختلف برلزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تاکید کرد.

همچنین معاون فنی و مهندسی ایرانسل نیز طی سخنانی اقدامات ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بروز سیل در استان‌های مختلف را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تشریح کرد. وی همچنین تاکید کرد:

«ایرانسل فراتر از وظیفه تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سازمان‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - امدادی را - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به همین دلیل آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به عنوان سازمان تخصصی امدادرسان برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.»

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گفتنیست کارشناسان اپراتور - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایرانسل در همان - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - لحظات آغازین سیل به مناطق آسیب دیده اعزام شدند تا شبکه را به حالت عادی و پایدار برگردانند.این اپراتور همچنین برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرده است.

در زمان بحران تیم فنی ایرانسل با توجه به شرایط ایجاد شده از منابع مختلف تأمین‌کننده انرژی مثل ژنراتورها برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و  شبکه را برای استفاده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر که از طریق رومینگ ملی از شبکه ایرانسل استفاده می‌کردند؛ پایدار نگه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داشت. همچنین به گفته مسئولان این مجموعه؛ بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکین مناطق آسیب‌دیده از طریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره ۷۰۰)، در اولویت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone