🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28200.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کوالکام از سه چیپست موبایل جدید؛ ارائه قابلیت موبایل‌های پرچمدار در میان‌رده‌ها

کوالکام از سه چیپست موبایل اسنپدراگون ۷۳۰ ، ۷۳۰جی و ۶۶۵ رونمایی کرده که با تمرکز بر حوزه‌های گیمینگ، هوش مصنوعی و کارایی بالا طراحی شده اند. نخستین موبایل های مجهز به این چیپست ها ...

کوالکام از سه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - چیپست موبایل اسنپدراگون ۷۳۰ ، ۷۳۰جی و ۶۶۵ رونمایی کرده که با تمرکز بر حوزه‌های گیمینگ، هوش مصنوعی و کارایی بالا طراحی شده اند. نخستین موبایل های مجهز به این چیپست ها از اواخر بهار سال جاری روانه بازار خواهند شد.

اسنپدراگون ۷۳۰ اولین چیپست موبایل میان رده کوالکام است که قابلیت های منحصر به فرد سری پرچمدار ۸ را به ارمغان می آورد. این تراشه به پردازشگر سیگنال تصویر Spectra 350 و موتور هوش مصنوعی چند هسته ای نسل چهارم کوالکام مجهز شده که از نسل قبل دو برابر قوی تر است. توانایی ذخیره ISP این چیپست نسبت به نسخه قبل چهار برابر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - بیشتر است و امکان پشتیبانی از دوربین های سه گانه متشکل از سنسورهای تله فوتو، الترا واید و پرتره را دارد. ثبت ویدیوهای 4K HDR در حالت پرتره از دیگر قابلیت های Spectra 350 است.

اسنپدراگون ۷۳۰ که بر پایه فرایند ۸ نانومتری تولید شده از پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۱۸ و کتابخانه پیشرفته گرافیکی Vulkan 1.1 بهره می برد که نسبت به Open GL ES بیست درصد انرژی کمتری مصرف می کند. همچنین فناوری های صوتی کوالکام Aqstic و  aptX Adaptive صدای محیطی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - جذابی را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - در اختیار گیمرها قرار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - خواهند داد. تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندرانهسته های پردازشی Kryo 470 به کار رفته در این تراشه که کارایی را تا ۳۵ درصد افزایش خواهد داد با آرایش دو خوشه ای ۴+۴ کنار هم قرار گرفه اند که چهار هسته قدرتمند ۲.۲ گیگاهرتزی و چهار هسته کم مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی را شامل می شود.

اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - ۷۳۰ نه تنها با وای فای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - ۶ سازگاری دارد بلکه به لطف مودم X15 LTE قادر به دانلود محتوا با سرعت ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

اسنپدراگون ۷۳۰جی

در کنار این تراشه شاهد رونمایی از اسنپدراگون ۷۳۰جی هستیم که با همکاری توسعه دهندگان بازی و برای موبایل های گیمینگ طراحی شده است. کوالکام پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۱۸ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - را در این نسخه به گونه ای بهینه سازی کرده که نسبت به مدل ۷۳۰ تا ۱۵ درصد کارایی بیشتری به همراه دارد. این تراشه قادر به اجرای بازی ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است.

از دیگر قابلیت های ویژه این چیپست باید به جلوگیری از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - تقلب در بازی ها، سرعت بالای انتقال داده از طریق وای فای و اجرای روان بازی ها اشاره کرد.

اسنپدراگون ۶۶۵

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران

در نهایت نوبت به اسنپدراگون ۶۶۵ می رسد که از موتور هوش مصنوعی نسل سوم با کارایی دو برابری نسبت به نسخه پیش از آن، پردازشگر گرافیکی ادرنو ۶۱۰، پردازشگر سیگنال تصویر Spectra 165 و پشتیبانی از دوربین های سه گانه با حداکثر رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل اشاره کرد. این چیپست از مودم  X12 LTE با حداکثر سرعت ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه و هسته های پردازشی Kryo 260 با آرایش دو خوشه ای ۴+۴ برخوردار است که چهار هسته قدرتمند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر بهشهر استان مازندران - و چهار هسته کم مصرف را شامل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone