🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28209.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی امیدوار است چیپ 5G خود را به اپل بفروشد

هواوی بر خلاف تصور تمامی تحلیلگران صنعت تکنولوژی قصد دارد که چیپ 5G خود را منحصراً به اپل بفروشد. البته اگر آمریکا کمپانی هواوی و خرید تجهیزات 5G این شرکت را تحریم نمی‌کرد، همکاری دو شرکت ...

هواوی بر خلاف تصور تمامی تحلیلگران صنعت تکنولوژی قصد دارد که چیپ 5G خود را منحصراً به اپل بفروشد. البته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - اگر آمریکا کمپانی هواوی و خرید تجهیزات 5G این شرکت را تحریم نمی‌کرد، همکاری دو شرکت می‌توانست مفید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - باشد و دیگر کمپانی های حاضر در این بازار را نگران کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان

به گزارش Engadget، هواوی امیدوار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - است که بتواند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - مودم های Balong 5000 خود را به صورت کاملاً انحصاری برای شرکت اپل بفرستد و کمپانی کوپرتینوی به مشتری مستقیم مودم‌های 5G این برند چینی بدل گردد.

گفتنی است که اپل در جایگزین کردن چیپ های سلولی 4G خود با مدل های 5G جدیدتر خود دچار مشکل شده و خرید مودم های 5G هواوی می‌تواند کلید حل مشکلات فعلی این شرکت باشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان

گزارشات حاکی از آن است که اپل منتظر شریک قدیمی خود یعنی اینتل مانده تا این شرکت مودم های 5G مناسب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - برای آیفون را تولید کند. با این وجود، احتمال دارد که چیپ های این شرکت تا سال ۲۰۲۰ تولید نشوند.

از سوی دیگر شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد اپل قصد ندارد از چیپ 5G کوالکام، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - سامسونگ یا مدیاتک استفاده کند. بنابراین هواوی آخرین گزینه باقی مانده روی میز اپل به شمار می‌رود و قرارداد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - همکاری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - میان این دو شرکت می‌توانست مشکلات - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - اساسی کمپانی کوپرتینویی را حل کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان

با این حال تصویب قوانین تحریم هواوی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - توسط آمریکا که به گفته‌ی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - سازمان ملل انگیزه سیاسی دارد، احتمال همکاری این دو شرکت را بسیار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - پایین آورده و امضای قراداد را تا حدودی غیر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - ممکن کرده است.

خرید تجهیزات 5G هواوی توسط اپل به احتمال زیاد تبعات منفی زیادی برای این شرکت دارد و با توجه به جو منفی بوجود آمده علیه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - برند چینی، اعتماد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران از آیفون ها نیز سلب خواهد کرد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - با این حال هواوی هنوز امیدوار است که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر اردستان استان اصفهان - چنین اتفاقی رخ دهد و اپل به مشتری اختصاصی تجهیزات 5G این برند بدل گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone