🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18161.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد فوق‌العاده چیپست A14 بایونیک در بنچمارک منتسب به آیپد ایر ۴

بنچمارک جدیدی از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست A14 بایونیک فاش شده که نشان می‌دهد این چیپست در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای احتمالاً بی‌رقیب خواهد بود. یکی از افشاگران دنیای فناوری با ...

بنچمارک جدیدی از آیپد ایر ۴ مجهز به چیپست A14 بایونیک فاش شده که نشان می‌دهد این چیپست در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای احتمالاً بی‌رقیب خواهد بود.

یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام کاربری L0vetodream در توییتر بنچمارک چیپست A14 بایونیک در محاسبات تک هسته‌ای و چند هسته‌ای را منتشر کرده که با بررسی آن می‌توان به عملکرد تقریبی آیپد ایر ۴ پی برد. این تبلت در محاسبات تک هسته‌ای امتیاز ۱۵۸۳ و در چند هسته‌ای امتیاز ۴۱۹۸ را کسب کرده است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان

برای مقایسه، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس که لقب سریع‌ترین چیپست اندرویدی دنیا را یدک می‌کشد، در محاسبات تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات ۹۷۸ و ۳۵۵۶ را در پلتفرم Geekbench 5 کسب کرده است.

نتایج بنچمارک A14 بایونیک بسیار قابل توجه بوده و پیش‌بینی می‌شود سری آیفون ۱۲ که به این چیپست مجهز شده‌اند با قدرت فوق العاده از راه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - برسند. چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ که چند روز قبل بنچمارک منتسب به آن منتشر شد و احتمالاً گلکسی S21 پلاس به آن مجهز می‌شود، امتیاز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - ۱۰۳۸ را در‌ بخش تک هسته‌ای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - و ۳۰۶۰ را در‌ بخش چند هسته‌ای گرفته است.

اپل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - احتمالاً از پیکربندی ۶ هسته‌ای در چیپست A14 بایونیک استفاده کرده که در آن دو هسته مختص وظایف سنگین و چهار هسته - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - دیگر برای بازدهی در نظر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر نهاوند استان همدان - گرفته شده‌اند. اپل می‌گوید این چیپست ۴۰ درصد قوی‌تر از A12 بایونیک است که سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone