🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18159.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت روسیه را به عنوان منبع اصلی حملات سایبری دولتی متهم کرد

مایکروسافت گزارش جدیدی منتشر کرده که مقیاس حملات هکری علیه کاربران مهم و افراد سیاسی را به نمایش می‌گذارد. طبق این گزارش، هکرهای روسی بیشترین نقش را در این حملات داشته‌اند. طبق اعلام این کمپانی، ...

مایکروسافت گزارش جدیدی منتشر کرده که مقیاس حملات هکری علیه کاربران مهم و افراد سیاسی را به نمایش می‌گذارد. طبق این گزارش، هکرهای روسی بیشترین نقش را در این حملات داشته‌اند.

طبق اعلام این کمپانی، در دو سال اخیر ۱۳ هزار هشدار به علت تلاش هکرهای دولتی برای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - کاربران مایکروسافت ارسال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - شده است. بیش از نیمی از حملات یا به طور دقیقتر ۵۲ درصد حملات توسط هکرهای منتسب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - به روسیه انجام شده و در مقام‌های بعدی هکرهای منتسب - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - به - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - ایران و چین با سهم ۲۵ و ۱۲ درصد قرار گرفته‌اند.

هکرهای روسی موارد مختلفی را هدف قرار داده‌اند که شامل مسابقات المپیک و حتی انتخابات در چندین کشور می‌شود. علاوه بر این، این هکرها به سازمان‌های غیرانتفاعی، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - سرویس‌های حرفه‌ای و همچنین مراکز آموزشی نیز حمله کرده‌اند.

این غول دنیای فناوری همچنین اعلام کرده که هکرهای وابسته به روسیه تلاش کرده‌اند به ۱۶ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان - سازمان ورزشی و مبارزه با دوپینگ در سه قاره نفوذ کنند که علت آن، تحقیقات درباره ورزشکاران روسی بوده است.

مایکروسافت در گزارش خود مدعی شده که ایران روی اهداف سیاسی تمرکز کرده و به ۲۴۱ حساب مایکروسافت مرتبط با کمپین تبلیغاتی ایالات متحده آمریکا و مقامات کنونی و قبلی این کشور حمله کرده است.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر تویسرکان استان همدان

کشور سوم یعنی چین نیز تلاش کرده به اطلاعات مربوط به سازمان‌های مرتبط با انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا دست پیدا کند، البته این کشور به دنبال دستیابی به اطلاعات پژوهش‌های علمی در کشورهای آسیایی و همچنین آمریکا نیز بوده است.

مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه «دفاع از دموکراسی»، از کاربران محصولات آفیس ۳۶۵ به صورت رایگان در برابر حملات سایبری دفاع می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان به نظارت روی مهاجمان در سطح ملی اشاره کرد.

در حالت کلی گزارش جدید به این موضوع اشاره می‌کند که هکرهای دولتی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را هدف قرار داده‌اند و تلاش‌های ناموفقی برای نفوذ به حساب‌های افراد مرتبط با کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone