🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18158.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن گوگل مپس سرانجام به حالت تاریک مجهز شد

گوگل از مدت‌ها قبل در حال کار روی حالت تاریک اپلیکیشن مپس بود و اکنون این قابلیت برای برخی کاربران فعال شده و تمام بخش‌های برنامه را شامل می‌شود. اضافه شدن حالت تاریک ظاهرا از ...

گوگل از مدت‌ها قبل در حال کار روی حالت تاریک اپلیکیشن مپس بود و اکنون این قابلیت برای برخی کاربران فعال شده و تمام بخش‌های برنامه را شامل می‌شود.

اضافه شدن حالت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - تاریک ظاهرا از سمت سرور اعمال شده چون به روزرسانی به آخرین نسخه باعث نمایان شدن گزینه تم تاریک در تنظیمات نمی‌شود. تنظیمات ظاهری برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تم تاریک را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - در برنامه اعمال کنید یا ظاهر برنامه را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - با تم کلی دستگاه هماهنگ کنید.

پس از دسترسی به این حالت، در صفحه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - تنظیمات، منوی جدید «Appearance» با سه حالت تم روشن، تم تاریک و پیش فرض تم گوشی در برنامه ظاهر می‌شود.

گوگل این قابلیت را به خوبی پیاده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - سازی کرده چون خانه‌ها و خیابان‌ها به خوبی قابل تشخیص هستند. چنین وضوحی برای یک نرم‌افزار ناوبری ضروری است و شاید به همین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - خاطر ارائه این نسخه زمان زیادی برده است.

همه بخش‌های رابط کاربری سایه‌ای از رنگ خاکستری دارند و تقریبا تمام رنگ‌های حالت روشن به پالتی تیره و مات تغییر کرده‌اند ک به خوبی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - با تم کلی سازگاری دارد. گزینه‌ای در بخش تنظیمات اضافه شده که می‌توانید با فعال کردن آن بنا به خواست خود همیشه از حالت تاریک استفاده کنید. استفاده از این حالت جدای از کاهش مصرف باتری در محیط‌‌های کم نور نیز فشار کمتری به چشم کاربر وارد خواهد کرد.

در نقشه گوگل یک حالت شب وجود دارد و در زمان ناوبری، وقتی خورشید غروب می‌کند یا کاربر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - وارد تونل می‌شود، فعال می‌شود؛ اما هنگام مرور نقشه‌ها یا منوها اعمال نمی‌شود.

در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - حال حاضر تعدادی از کاربران اندروید ۱۰ و ۱۱ گزارش داده‌اند که روز گذشته حالت تاریک نقشه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر جویبار استان مازندران - گوگل برای آن‌ها فعال شده است. این حالت روی نسخه ۱۰.۵۱.۱ این برنامه اعمال می‌شود و هنوز ارائه گسترده آن برای کاربران گزارش نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشخو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خیلی خوب بود، من هم از خدمات شرکت تعمیرچی خیلی راضی هستم. این خدمات تعمیر لباسشویی بکو WTV 9745 XM / XS، در شهر جویبار منطقه شهرک سپاه واقعا عالی بود. من هم در جنوب ایران زندگی می‌کنم و تجربه‌ی خودم از این شرکت، نشان می‌دهد که تیم تعمیراتی این شرکت با دقت و تخصص بالا خدمات خوبی را ارائه می‌دهند. امیدوارم همیشه مثل این باشند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone