🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18163.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل رسماً پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را متوقف کرد

گوگل رسماً به پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream خاتمه داد و آخرین گام برای بازنشسته کردن این سیستم را برداشت. گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آخرین نسخه اندروید دیگر از اپلیکیشن پلتفرم ...

گوگل رسماً به پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream خاتمه داد و آخرین گام برای بازنشسته کردن این سیستم را برداشت.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - که آخرین نسخه اندروید دیگر از اپلیکیشن پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی نمی‌کند: «اپ Daydream VR دیگر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - توسط گوگل پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - نمی‌شود و ممکن است روی برخی از دستگاه‌هایی که از اندروید ۱۱ به بعد استفاده می‌کنند به درستی اجرا نشود.»

گوگل با این تصمیم پشتیبانی از نرم افزار Daydream را به طور کامل متوقف کرد. کاربران همچنان می‌توانند از طریق این اپ به اپلیکیشن‌های VR شخص ثالث در پلی استور دسترسی پیدا کنند، اما دیگر بروزرسانی نخواهد شد.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان

مقدمات اتمام پشتیبانی گوگل از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - Daydream مهر ماه سال گذشته و با توقف تولید هدست Daydream View - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - و عدم پشتیبانی گوشی پیکسل ۴ از آن شروع شد. گوگل همچنان به پشتیبانی از این اپ برای کاربران فعلی ادامه داد اما حالا این پشتیبانی محدود نیز ظاهراً به اتمام رسیده است.

Daydream - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - در کنار Gear VR سامسونگ یکی از پلتفرم‌های واقعیت افزوده مبتنی بر گوشی محسوب می‌شد که گوگل برنامه‌های زیادی برای آن داشت و در مراسم رونمایی از آن اعلام کرد که واقعیت افزوده در حال تبدیل شدن به بخشی از پلتفرم اندروید است. اما Daydream نتوانست توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند و تعداد گوشی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کردند چشمگیر نبود. این پلتفرم رفته رفته به یک قابلیت ناشناخته در بین سرویس‌های مختلف گوگل تبدیل شد.

گوگل اخیراً تمرکزش را از واقعیت مجازی به واقعیت افزوده (AR) معطوف کرده است. این شرکت همچنان به پشتیبانی از سیستم Cardboard VR به عنوان یک پروژه اوپن سورس - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ادامه داده و حدوداً چهار ماه قبل پلاگین آن را برای توسعه بازی با Unity منتشر کرد.

به نظر می‌رسد جانشین Daydream به این زودی‌ها از راه نخواهد رسید. پیش‌بینی می‌شود عقب نشینی موقتی گوگل مسیر را برای حضور پر رنگ‌تر فیسبوک و پلتفرم Oculus این شرکت هموار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone