🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18164.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

یاماها از اولین ایرباد بی‌سیم خود با فناوری حذف نویز فعال رونمایی کرد

از زمان عرضه ایرپاد پرو توسط اپل، بسیاری از شرکت‌ها شروع به تولید ایربادهای بی‌سیم با فناوری حذف نویز فعال کرده‌اند که جدیدترین آن‌ها یاماها است. یاماها اخیرا از چندین ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده که ...

از زمان عرضه ایرپاد پرو توسط اپل، بسیاری از شرکت‌ها شروع به تولید ایربادهای بی‌سیم با فناوری حذف نویز فعال کرده‌اند که جدیدترین آن‌ها یاماها است.

یاماها اخیرا از چندین ایرباد بی‌سیم رونمایی کرده که بالاترین مدل آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - با نام «TW-E7A» وارد بازار می‌شود و همانطور که از یک ایرباد بی‌سیم باکیفیت انتظار می‌رود، یاماها برای آن از فناوری حذف نویز فعال استفاده کرده و آن را به درایور ۶.۲ میلی‌متری مجهز کرده است. این ایرباد از بلوتوث ۵ با AptX پشتیبانی می‌کند تا ارتباط پایداری داشته باشد.

یکی از نقاط ضعف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - این ایرباد بی‌سیم، شارژدهی ۵ ساعته آن است که البته با استفاده از قاب شارژدهی آن به ۲۰ ساعت افزایش پیدا می‌کنند. ایرباد TW-E7A یاماها از ویژگی به نام «Listening Care» بهره می‌برد که به صورت خودکار فرکانس‌های صوتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - را تنظیم می‌کند تا کاربران بتوانند به تمام صداها گوش دهند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان
یاماها TW-E7A

این ایرباد بی‌سیم با ۵ سری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و در برابر پاشش آب و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - عرق مقاوم است، با این حال به علت استاندارد IPX5 نمی‌توان آن را درون آب قرار داد. یاماها این محصول را با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رساند.

اگر فناوری حذف نویز فعال چندان برای شما ضروری محسوب نمی‌شود، می‌توانید مدل «TW-E5A» را خریداری کنید که ویژگی‌های مشابه با برادر خود دارد. شارژدهی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - این ایرباد به ۶.۵ ساعت می‌رسد که البته با قاب این میزان به ۲۶ ساعت افزایش پیدا می‌کند. برخلاف برادرش، این ایرباد از قابلیت شارژ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - وایرلس پشتیبانی نمی‌کند و برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. این محصول ۱۶۰ دلار قیمت دارد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان
یاماها TW-E5A

اگر دو مدل بالا برای شما گران محسوب می‌شوند، می‌توانید مدل «TW-E3A» را سفارش دهید. این ایرباد ۱۳۰ دلاری از درایورهای ۶.۰ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - میلی‌متری بهره می‌برد و فاقد قابلیت‌های حذف نویز و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - همچنین شارژ وایرلس است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان
یاماها TW-E3A

با توجه به اختلاف قیمت کم میان مدل‌های TW-E3A و TW-E5A، مدل دوم ارزش خرید بالاتری دارد، البته در صورتی که به دنبال یک ایرباد با قابلیت حذف نویز فعال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر رودسر استان گیلان - باشید باید به سراغ مدل TW-E7A بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بدخشان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
روزتون بخیر تعمیرگاه شما منطقه بلوار قائم رودسر اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در بلوار قائم شهر رودسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone