🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33626.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هک سایت سرمایه‌گذاری عربستان و انتشار تصویری از قتل خاشقجی توسط بن‌سلمان

هکرها تصویری ساختگی از «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی را حین قتل جمال خاشقجی در صفحه اصلی سایت کنفرانس سرمایه گذاری پست کرده اند. ظاهرا تبعات قتل خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی به این زودی تمام ...

هکرها تصویری ساختگی از «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی را حین قتل جمال خاشقجی در صفحه اصلی سایت کنفرانس سرمایه گذاری پست کرده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - اند.

ظاهرا تبعات قتل خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی به این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - زودی تمام نمی شود و حالا نوبت به هک وب سایت اجلاس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - سالیانه سعودی به نام « ابتکار سرمایه‌گذاری‌ های آتی » رسیده است. هکرها قبل از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - اینکه سایت از دسترس خارج شود، تصویری از محمد بن سلمان را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - در صفحه اصلی قرار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - داده بودند که شمشیری در دست داشته و بالای سر خاشقجی فقید ایستاده بود. پایین تصویر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - نیز متنی اعتراضی با این مضمون به چشم می خورد:

به خاطر امنیت کودکان در سراسر جهان از شما می خواهیم رژیم سعودی را تحریم کنید. این رژیم در کنار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - ایالات متحده باید مسئولیت اقدامات وحشیانه و غیرانسانی از جمله قتل شهروندش جمال خاشقجی و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - هزاران انسان بی گناه را در یمن بر عهده بگیرد.

ابتکار سرمایه‌گذاری‌ های آتی که با عنوان «داووس در بیابان» از آن نام برده می شود، کنفرانس سالانه ای است که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - در «ریاض»، پایتخت عربستان برگزار می شود. تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستانبر اساس تصاویری که CBC News منتشر کرده در بخش دیگری از سایت به ویدیوهایی در سایت یوتیوب لینک داده شده که یکی از آنها به اجلاس دونالد ترامپ و بن سلمان ارتباط دارد. این سه ویدیو به تازگی و توسط حساب کاربری Bestnews2030 در یوتیوب منتشر شده اند.

کشته شدن خاشقجی تبعات بسیاری را برای دولت عربستان در پی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - داشته که از این می توان به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - قطع همکاری کمپانی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر کامیاران استان کردستان - بزرگ فناوری، محکومیت از سوی بسیاری از دولت های دنیا و برکنار شدن تعدادی از مقامات امنیتی بلندپایه این کشور اشاره کرد.

حکومت سعودی نیز تلاش هایی را برای کاهش جنجال ها صورت داده که ایجاد بات هایی در توییتر بخشی از آن بوده؛ هرچند این بات ها به سرعت توسط توییتر شناسایی و مسدود شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone