تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30219.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هدفون‌های ۲۰۱۹ سری لایو JBL معرفی شد

امسال JBL در نمایشگاه CES 2019 از سری هدفون‌های جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی علاوه بر معرفی چهار مدل بی سیم، از سری لایو جدیدی هم رونمایی کرده است. این هدفون‌های بزرگ و با کیفیت JBL  شامل ...

امسال JBL در نمایشگاه CES 2019 از سری هدفون‌های جدیدش رونمایی کرد. این کمپانی علاوه بر معرفی چهار مدل بی سیم، از سری لایو جدیدی هم رونمایی کرده است. این هدفون‌های بزرگ و با کیفیت JBL  شامل گزینه‌های مختلفی می‌شوند که می‌تواند رضایت هر کاربر را فراهم آورند.

بدین ترتیب میان هدفون‌های جدید سری لایو مدل‌های بی سیم یا با سیم دیده می‌شوند و کاربر می‌تواند با انتخاب گزینه‌ی مناسب، هدفون را داخل و روی گوشش قرار دهد.

پیشرفته‌ترین مدل این سری، 650BTNC نام دارد و در واقع هدفونی بی سیمی است که روش گوش کاربر قرار می‌گیرد و با استفاده از قابلیت حذف صدای محیط قادر است تجربه‌ی منحصر بفردی را برای کاربر فراهم آورد. ضمن اینکه هدفون یاد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده به قابلیت کنترب لمسی به همراه یک باتری با عمر ۲۰ ساعت مجهز شده و برای شارژ کامل شدن تنها به ۲ ساعت شارژ نیاز دارد. این هدفون‌های ۱۹۹.۹۵ دلار قیمت دارند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
Live 500BT

دو هدفون دیگر نیز با نام‌های 400BT و 500BT  از سری لایو معرفی شده‌اند که ا دور واقع گزینه‌های بی سیمی هستند که قابلیت حذف صدای محیطی برایشان در نظر گرفته نشده است. کاربر می‌تواند با یک بار شارژ کردن 400BT، به مدت ۲۴ ساعت موسیقی گوش کند اما مدل  500BT عمر باتری ۳۰ ساعته دارد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
Live 500BT

این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دو مدل از حالت‌های Ambient Aware - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و TalkThru برای حذف صدا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می‌کنند و قابلیت کنترل لمسی برایشان تعبیه شده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. قیمت 500BT در ۱۴۹.۹۵ دلار بوده و کاربران باید برای خرید 400BT  ۹۹.۹۰۵ دلار هزینه کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
Live 200BT

گفتنی است هر سه مدل معرفی شده یعنی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لایو 650BTNC، لایو 500BT و لایو 400BT، از آلکسا و دستیار گوگل پشتیبانی می‌کنند و کاربر می‌توانند از این دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای این هدفون‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
Live 100

مدل دیگری هم از این سری با نام لایو 200BT  به قیمت ۶۹.۹۵ دلار معرفی شده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که در واقع یک ایرباد سیمی است و عمری باتری ۱۰ ساعته دارد. در پایان هم باید به ارزانترین گزینه‌ی موجود از این سری یعنی لایو 100 اشاره نمود که ایرباد سیمی ساده ۳۹.۹۵ دلاری است و تنها نام برند JBL  روی آن به چشم می‌خورد.

البته این شرکت از هدفون‌های بی سیم جدید خود نیز رونمایی کرده تا گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار خریداران قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone