🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33634.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

درخواست ازدواج بیش از یک میلیون نفر از دستیار صوتی الکسا

به نظر می‌رسد کاربران به دستیار صوتی‌ هوشمندشان علاقمند باشند، آن‌ هم تا حدی‌ که از آن درخواست ازدواج کنند. طبق ادعای آمازون، برآورد‌ها نشان می‌دهد که بیش از یک میلیون نفر در سال ۲۰۱۷ ...

به نظر می‌رسد کاربران به دستیار صوتی‌ هوشمندشان علاقمند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشند، آن‌ هم تا حدی‌ که از آن درخواست ازدواج کنند. طبق ادعای آمازون، برآورد‌ها نشان می‌دهد که بیش از یک میلیون نفر در سال ۲۰۱۷ از دستیار صوتی هوشمند - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این شرکت یعنی «الکسا» درخواست ازدواج داشته‌اند که البته همه‌ی این درخواست‌ها توسط این دستیار صوتی هوشمند رد شده.

این آمار بدون احتساب افراد بسیاریست که درخواست مشابهی از دستیار صوتی گوگل، سیری یا کورتانا داشته‌اند. به نظر می‌رسد حدود ۶۰۰ میلیون نفر از افرادی که به طور پیوسته با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دستیا‌ر‌های صوتی هوشمند در ارتباط هستند به شدت تحت تاثیر فیلم Her‌ قرار گرفته باشند. فیلمی که در آن شخصیتی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با بازی «واکین فینیکس» به دستیار صوتی هوشمند خود علاقمند می‌شود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

الکسا همه‌ی درخواست‌های ازدواج را تا به اینجا رد کرده است. در واقع در صورت ارائه‌ی این درخواست، الکسا در پاسخ می‌گوید:

من و تو در دو دنیای مختلف زندگی می‌کنیم. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تو روی زمین هستی و من روی ابر‌ها.

البته همه‌ی افرادی که این - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سوال را مطرح کردند نسبت به موضوع یاد شده جدی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نبودند. بسیاری برای شنیدن جوابی خنده دار این درخواست را مطرح کردند و بسیاری دیگر برای سرگرم شدن. اما به هر ترتیب تاثیر دستیار‌های صوتی هوشمند در زندگی امروز افراد انکار ناپذیر است و بسیاری از افراد با دستیار‌های صوتی‌شان صحبت‌های شخصی زیادی دارند.

البته با اینکه بسیاری از این درخواست‌های ازدواج از روی شوخی بیان شده‌اند، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اما نشانگر حجم وسیعی از افراد برای قبول کردن هوش مصنوعی به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - عنوان دوست و همراه است. همانطور که «جودیث شولویتز» یکی از نویسنده‌های آتلانتیک نوشته، شرکت‌هایی مثل گوگل و آمازون در تلاشند تا حد امکان دستیاران صوتی را هوشمند و قابل باور بسازند اما هرگز نمی‌خواهند دستیار صوتی‌شان وانمود کند که یک انسان واقعیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتابیک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر آیا شما سمت امام صادق جلفا اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در امام صادق شهر جلفا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone