🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33633.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی Watch GT در وبسایت شرکت رؤیت شد؛ قاب سرامیکی و عمر باتری دو هفته ای

چند وقتی است که بازار شایعات و انتشار اطلاعات درباره ساعت هوشمند هوآوی Watch GT داغ شده و هر از گاهی شاهد ظهور رندرها و مشخصات فنی این پوشیدنی هستیم. اما امروز ساعت جدید هوآوی ...

چند وقتی است که بازار شایعات و انتشار اطلاعات درباره ساعت هوشمند هوآوی Watch GT داغ شده و هر از گاهی شاهد ظهور رندرها و مشخصات فنی این پوشیدنی هستیم. اما امروز ساعت جدید هوآوی در وبسایت این شرکت رؤیت شد و حالا تقریباً از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - تمام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - مشخصات فنی آن مطلع هستیم.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هوآوی Watch GT از یک نمایشگر 1.39 اینچی AMOLED با رزولوشن 454 در 454 بهره می برد که در یک قاب دایره ای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - سرامیکی قرار گرفته است. البته سایر قسمت های - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بدنه از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - آلومینیوم ساخته شده که با ضخامت 10.6 میلیمتر، 0.1 میلیمتر از اپل واچ 4 باریک تر است.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران

در زمینه عمر باتری، هوآوی Watch GT با استفاده از یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - عمر یک ماهه را (صرفاً در حالت ساعت) تضمین می کند که این رقم با کاربری سنگین به دو هفته کاهش خواهد یافت. البته اگر کاربر سنسور GPS را همواره روشن نگه دارد، باتری Watch GT تنها 22 ساعت دوام خواهد داشت.

سنسور ضربان قلب Watch GT به هوش مصنوعی مجهز شده است

هوآوی Watch GT همچنین از یک حسگر ضربان قلب جدید با فناوری TruSeen 3.0 بهره مند بوده که با استفاده از هوش مصنوعی، نتایج دقیق تری را به کاربر نمایش می دهد. سنسور مورد بحث در ضمن توانایی پایش خواب و سنجش فشار خون را نیز دارد و در صورت مشاهده موارد مشکوک، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - راهکارهایی برای کاهش فشار خون به کاربر ارائه می دهد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران

ویژگی سلامتی دیگر Watch GT، اپلیکیشن مربی خصوصی دوندگی است - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - که البته اگر کاربر به این فعالیت ورزشی علاقه مند نباشد، گزینه های دیگری مانند شنا، دوچرخه سواری و کوهنوردی نیز قابل پشتیبانی هستند.

هنوز از تاریخ عرضه یا قیمت هوآوی Watch GT - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اطلاعی در دست نیست اما بر اساس موارد منتشر شده در وبسایت کمپانی، ساعت هوشمند مورد بحث تنها با گوشی های هوآوی و آنر که به رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز باشند سازگار بوده و باید دید که آیا در آینده پشتیبانی از سایر تلفن های اندرویدی نیز به Watch GT اضافه می شود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone