🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33641.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً جک هدفون را از گلکسی اس 11 و نوت 10 حذف کند

بعد از تصمیم اپل در راستای حذف جک هدفون از دیوایس هایش و جایگزین کردن آن با تجربه صوتی وایرلس ایرپادها، جامعه تکنولوژی مدتی است که سوالی مهم از خود می پرسد؛ آیا زمان آن ...

بعد از تصمیم اپل در راستای حذف جک هدفون از دیوایس هایش و جایگزین کردن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - آن با تجربه صوتی وایرلس ایرپادها، جامعه تکنولوژی مدتی است که سوالی مهم از خود می پرسد؛ آیا زمان آن رسیده که با پورت محبوب مان خداحافظی کنیم؟ حالا بنابر گزارش های تازه، پاسخ سامسونگ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - به این سوال مثبت است.

ET News، یکی از خبرگزاری های - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - موثق کره ای که پیشتر بسیاری از برنامه های آتی سامسونگ را به درستی فاش کرده در گزارش اخیر خود می نویسد که به هنگام عرضه گلکسی نوت 10 طی سال آتی میلادی و یا در دیرترین زمان ممکن، به هنگام عرضه گلکسی اس 11 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - در سال 2020 دیگر خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نخواهد بود.

بازار ایرفون های وایرلس طی چند سال اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده و شاید به همین خاطر باشد که سامسونگ هم به کنار گذاشتن این پورت آنتیک تن می دهد؛ پورتی که از دهه 1950 میلادی تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به بخشی از گزارش که می گوید آداپتور جک هدفون به USB-C در بسته بندی دیوایس های آتی قرار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - خواهد گرفت، به نظر می آید که سامسونگ هم از رویه رقبا در استفاده از دانگل های گوناگون پیروی خواهد کرد.

با توجه به تمام این ها، گلکسی اس 10 احتمالاً آخرین پرچمدار سامسونگ باشد که همراه با جک هدفون از راه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - می - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مازندران استان مازندران - رسد. باید افزود در حالی که دو کمپانی بزرگ تولیدکننده موبایل های هوشمند حالا تصمیم به کنار گذاشتن جک هدفون گرفته اند، به نظر می رسد که این تکنولوژی در حال سپری کردن آخرین روزهای خود باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone