🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33617.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

4 کالای جدید سیم‌کارت خور مشمول رجیستری می‌شوند

از پنجم آبان ماه 4 دستگاه ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، تبلت‌های سیم‌کارت خور و بدل تلفن سیار به تلفن ثابت به طرح رجیستری اضافه می‌شوند و بنا به گفته وزارت صمت، در ابتدا این 4 ...

از پنجم آبان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ماه 4 دستگاه ساعت هوشمند، بارکد اسکنر، تبلت‌های سیم‌کارت خور و بدل تلفن سیار به تلفن ثابت به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - طرح رجیستری اضافه می‌شوند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - و بنا به گفته وزارت صمت، در ابتدا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - این 4 دستگاه منوط به اظهار شناسه کالا می‌شوند و سپس وارد فاز نهایی رجیستری خواهند شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرده که ثبت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - سفارش دستگاه‌های زیر از تاریخ پنج آبان ماه سال جاری منوط به اظهار شناسه کالا است:

۱. تبلت با قابلیت نصب سیمکارت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - با ردیف تعرفه 84713040
۲. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ساعت هوشمند با قابلیت نصب سیمکارت با ردیف تعرفه 85176290
۳. بارکد اسکنر با قابلیت نصب سیمکارت (PDA) با ردیف تعرفه 84716090
۴. مبدل تلفن سیار به تلفن ثابت با ردیف تعرفه 85176990این تجهیزات قبلاً ملزم به اخذ و نصب شناسه کالا شده بودند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان

از این پس کلیه فرآیندهای تجاری اعم از ثبت سفارش، ترخیص، انبارش و حمل برای این تجهیزات، تنها با شناسه کالا امکان‌پذیر خواهد بود. واردکنندگان این تجهیزات در زمان ترخیص ملزم به اظهار شناسه رهگیری (IMEI) به گمرک ایران و سازمان جامع تجارت هستند. زمان مشمول شدن این تجهیزات در طرح رجیستری، متعاقباً اعلام خواهد شد.

زمزمه فرایند رجیستری تبلت‌های سیم کارت خور از اردیبهشت سال جاری آغاز شد و در شهریور ماه بار دیگر اوج گرفت ولی به نظر می‌رسد رجیستری این کالا به همراه سه جنس اعلام شده دیگر بالاخره به زودی شروع شده و شاهد موج دیگری در این طرح خواهیم بود. طرح رجیستری بنا به ادعای دولت توانسته تا حد بسیار زیادی از قاچاق موبایل جلوگیری کند، با این حال انتقادات زیادی نسبت به این طرح در حال حاضر وجود دارد و باید دید که فاز جدید آن چه راهی را در پیش خواهد گرفت و سرانجامش چگونه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد شد.

گفتنیست هنوز توضیحی درباره رجیستری تبلت های بدون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - سیمکارت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ارائه نشده و به نظر می رسد ایده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر کامیاران استان کردستان - ای برای مبارزه با قاچاق این دسته از محصولات وجود ندارد، هرچند این تبلت‌ها جایگاه چندان زیادی هم در بازار کشورمان ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone