🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33635.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

محققان تقلید از 20 حرکت آکروباتیک را به هوش مصنوعی آموزش دادند [تماشا کنید]

محققان دانشگاه کالیفرنیا اخیراً بستری ساخته اند که به کمک آن، می توان حرکات به نمایش درآمده در ویدیو کلیپ های یوتوبی را به هوش مصنوعی آموزش داد. این بستر از بینایی کامپیوتری و یادگیری ...

محققان دانشگاه کالیفرنیا اخیراً بستری ساخته اند که به کمک آن، می توان حرکات به نمایش درآمده در ویدیو کلیپ های یوتوبی را به هوش مصنوعی آموزش داد. این بستر از بینایی کامپیوتری و یادگیری تقویتی برای آموزش مهارت های موجود در این کلیپ ها به هوش مصنوعی بهره می گیرد. تا به این لحظه، محققان قادر به آموزش 20 حرکت آکروباتیک مانند پشتک زدن و برخی هنرهای رزمی به هوش مصنوعی بوده اند.

در این متد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - جدید نیازی به استفاده از موشن کپچر نیست که معمولاً برای انتقال حرکات انسانی به فرم دیجیتال استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - می شود؛ از جمله نمونه های موشن کپچر می توان به حرکات ضبط شده لبران جیمز برای بازی ویدیویی NBA 2K18 یا نقش آفرینی اندی سرکیس در سه گانه ارباب حلقه ها به جای کاراکتر گالوم اشاره کرد.

بستری که محققان دانشگاه کالیفرنیا فراهم آورده اند کار خود را با تحلیل ویدیو آغاز می کند تا ژست های به نمایش درآمده در هر فریم را درک کند. سپس یک کاراکتر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - شبیه سازی شده، با استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - از یادگیری تقویتی به تقلید از حرکات می پردازد. این سیستم همچنین می تواند تصویری واحد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - از یک شخص در حال حرکت ثبت کرده و نزدیک ترین خروجی آن حرکت خاص را پیش بینی کند.

مهارت ها به صورت مستقیم از ویدیوها آموخته می شوند و سپس می توان از آنها در کاراکترها و محیط های گوناگون استفاده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرد. از یکی از همین مهارت ها برای آموزش به یکی از شبیه سازهای اطلس استفاده شد؛ ربات انسان نمای بوستون داینامیکس که سال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - گذشته با مهارت های آکروباتیک و پشتک زدن خود، توجه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - بسیاری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر بندر انزلی استان گیلان - را جلب کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone