🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33645.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آنر 8C به طور رسمی معرفی شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون 632

برند آنر از زیرشاخه‌های شرکت هواوی به طور رسمی گوشی میان رده‌ی آنر 8C را در کنار تبلت آنر مدیاپد T5 در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه که یکی دیگر از تلفن‌های همراه با ...

برند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنر از زیرشاخه‌های شرکت هواوی به طور رسمی گوشی میان رده‌ی آنر 8C را در کنار تبلت آنر مدیاپد T5 در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه که یکی دیگر از تلفن‌های همراه با بریدگی نمایشگر به شمار می‌رود، ویژگی‌های تبدیل شدن به یکی از بهترین میان‌رده‌ها را داراست. مثل همیشه آنر در زمینه‌ی طراحی بسیار خوب عمل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده و علاوه بر این، قیمت تلفن همراه خود را به حدود قابل قبولی رسانده است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

آنر 8C یکی از مدل‌های مقرون به صرفه به شمار می‌رود و برای پایین نگه داشتن قیمت این گوشی، آنر از بدنه‌ی فلزی بهره برده اما برای پنل پشتی از پلاستیک استفاده کرده است. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی با پنل TFT - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - LCD بهره می‌برد و رزولوشن تصویر آن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ خواهد بود. صفحه نمایش یک بریدگی کوچک دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.

نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه‌ی این گوشی ۸۶.۶ درصد است. ابعاد کلی دستگاه ۱۵۸.۷۲ در ۷۵.۹۵ در ۷.۹۸ میلی متر است. به این معنی که قطر این گوشی کمی کمتر از ۸ میلی متر خواهد بود و وزن آن ۱۶۷.۲ گرم است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

از مشخصات داخلی آن باید در ابتدا به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۳۲ آن اشاره کنیم که اولین بار است در تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چیپست ۶۳۲ جایگزین مدل‌های قدیمی تر SD 625 و SD626 محسوب - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌شود و به نظر می‌رسد که ۴۰ درصد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نسبت به آن‌ها افزایش قدرت داشته باشد. گرافیک این دستگاه آدرنو ۵۰۶ خواهد بود. این گوشی از ۴ گیگابایت رم همراه با ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی پشتیبانی می‌کند. احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد مدلی دیگر از این گوشی با ۶ گیگابایت رم نیز باشیم.

این دستگاه از کارت حافظه‌ی میکرو تا ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل آن از اندروید شخصی سازی شده‌ی هواوی یعنی EMUI 8.2 بهره می‌برد که بر اساس اندروید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 8 اوریو ایجاد شده است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

آنر 8C از دوربین دوگانه پشتی استفاده می‌کند که شامل لنز ۱۳ مگاپیکسلی با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیافراگم f/1.8 و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 است. دوربین عقب از ویژگی‌هایی نظیر فوکوس اتوماتیک، عکس برداری پیوسته و هوش مصنوعی تشخیص زیبایی بهره‌مند است. دوربین جلویی از لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد. سنسور اثر انگشت این تلفن همراه هم در پنل پشتی آن قرار گرفته است. باتری مورد استفاده در این تلفن همراه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژر 5V/2A استفاده می‌کند. البته خبری از تکنولوژی شارژ سریع در این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشی نیست.

این دستگاه در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت آنر 8C برای مدل ۴ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۱۵۸ دلار خواهد بود. مدل دیگر با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۲۰۱ دلار قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone