🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33607.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه سرعت عملکرد آیفون XS Max و پیکسل ۳ ایکس ال [تماشا کنید]

مشاهده عملکرد تلفن های هوشمند و مقایسه شان با یکدیگر نیازمند برخی ابزارهای خاص است و آن ابزارها بنچمارک های مختلفی هستند که برای این منظور طراحی شده اند، با این حال اما آنچه که ...

مشاهده عملکرد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - تلفن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - های هوشمند و مقایسه شان با یکدیگر نیازمند برخی ابزارهای خاص است و آن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - ابزارها بنچمارک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - های مختلفی هستند که برای این منظور طراحی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - شده اند، با این حال اما آنچه که در بنچمارک ها مشاهده می شود لزوما با عملکرد واقعی تلفن های هوشمند همخوانی ندارد و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - دقیقا به همین خاطر است که از گوشی ها تست سرعت گرفته می شود تا عملکردشان در شرایط عادی و استفاده معمول یک کاربر سنجیده شود.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده میکنید پیکسل ۳ ایکس ال در تست - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - سرعت توانست با آیفون XS Max در دور نخست برابری کند اما در دور دوم آزمایش محصول اپل پرچمدار جدید گوگل را با اقتدار کنار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - می زند. در واقع به نظر می آید که پیکسل ۳ ایکس ال برای باز نگه داشتن اپ های بزرگ تر یا کش کردن آنها در پس زمینه با مشکل روبرو است که البته جمعی از کاربران این موبایل پیشتر در برخی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - فوروم ها به آن اشاره کرده اند.

و با وجود آنکه پیکسل ۳ ایکس ال (مروری بر بررسی های انجام شده روی این اسمارت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - فون) و آیفون XS Max هر دو چهار گیگابایت رم دارند می توان مشاهده کرد که مشکلات اخیر به - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - وجود آمده برای حافظه پیکسل ۳ ایکس ال اصلی ترین علت بروز این اتفاق باشد. اما اینکه چرا گوگل تصمیم گرفته در هر دو پرچمدار امسالش به ۴ گیگابایت رم رضایت دهد در حالی که میان رده های اندرویدی امروزی غالبا بیشتر از این میزان حافظه رم دارند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - سوالی است که - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر پل سفید استان مازندران - پاسخگویی به آن صرفا از عهده مدیر واحد سخت افزاری این شرکت بر می آید.

هرچند باید در نظر داشت که این اسپید تست هم برای اندازه گیری عملکرد واقعی دستگاه مناسب نیست چراکه در واقع به اندازه گیری زمانی می پردازد که در آن سیستم اپ ها را از حافظه فلش روی حافظه عملیاتی بارگذاری میکند. علاوه بر اینها مساله تاخیر شبکه هم مطرح است که باید در نظر گرفته شود چراکه اغلب اپلیکیشن ها برای دانلود دیتا نیازمند یک ارتباط اختصاصی هستند. و در نهایت اینکه در این تست شما به عنوان کاربر مراقب اپ هایی که از حافظه کش خارج می شوند نخواهید بود و به همین خاطر نتایج ممکن است بسته به اپ های مورد استفاده متفاوت باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone