🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33639.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات گلکسی A9 سامسونگ با اصلی‌ترین رقبا

اواسط امروز بود کمپانی سامسونگ بالاخره از مدل 2018 موبایل گلکسی A9 رونمایی کرد؛ دیوایسی تحسین برانگیز که با چهار دوربین اصلی به دنبال کنار زدن رقبا و ایجاد استانداردی تازه در حوزه اسمارت فون ...

اواسط امروز بود کمپانی سامسونگ بالاخره از مدل 2018 موبایل گلکسی A9 رونمایی کرد؛ دیوایسی تحسین برانگیز که با چهار دوربین اصلی به دنبال کنار زدن رقبا و ایجاد استانداردی تازه در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - حوزه اسمارت فون ها است. سامسونگ گلکسی A9 را موبایلی مناسب برای افرادی که عاشق ماجراجویی هستند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - توصیف می کند و دی جی کو، مدیر واحد موبایل سامسونگ آن را مجهز به بهترین فناوری دوربین در میان تمام موبایل های هوشمند می داند.

گلکسی A9 به چهار سنسور اصلی مجهز شده که هر یک برای تصویربرداری در یک وضعیت خاص کاربرد دارند. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7، این موبایل به سنسور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم مجهز شده. از طرف دیگر دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی نیز خیالتان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - را از ثبت سلفی های با کیفیت راحت خواهد کرد.

از نظر مشخصات سخت افزاری گلکسی A9 به اندازه دوربین اش برجسته ظاهر نمی شود، اما چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصاتی کاملاً - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران - معقول برای یک موبایل میان رده بوده و هر مشتری سختگیری را راضی می کنند.

با درنظرگیری تمام این مسائل، شاید بد نباشد که به مقایسه موبایل جدید سامسونگ با سایر موبایل های فعلی بازار مانند آنر 10، شیائومی می 8 پرو، نوکیا 7.1، سونی اکسپریا XA2 Plus و دیگر رقبا بپردازیم. برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ روی آنها کلیک کنید.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر فریدون کنار استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone