🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33618.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

بنیاد تعاون سپاه از مخابرات و همراه اول خارج شد

شهریور ماه 88 بود که کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین، شرکتی متعلق به بنیاد تعاون سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۵۱ درصد از سهام شرکت مخابرات ایران را به ارزش ۷۸۰۰ میلیارد تومان خریداری کرد و ...

شهریور ماه 88 بود که کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین، شرکتی متعلق به بنیاد تعاون سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۵۱ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - درصد از سهام شرکت مخابرات ایران را به ارزش ۷۸۰۰ میلیارد تومان خریداری کرد و امروز روابط عمومی بنیاد تعاون سپاه در اطلاعیه ای خبر از فسخ این قرارداد در راستای تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح داده و اعلام کرده که سهم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - خود از این کنسرسیوم را واگذار کرده است.

به این ترتیب بنیاد سپاه از سهامداری شرکتهای مخابرات ایران و همراه اول دست کشیده و مشخص نیست این 51 درصد سهام کنسرسیوم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - توسعه اعتماد مبین که ارزشی هزاران میلیارد تومانی دارد، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - اکنون متعلق به کجاست. البته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - با توجه به اینکه ستاد اجرای فرمان امام ره هم مالک این کنسرسیوم بوده، احتمال می‌رود تمامی این سهام به این مجموعه رسیده باشد.

برخی از کارشناسان این اقدام را اقدامی علیه تحریم‌ها دانسته تا مخابرات و همراه اول به واسطه سهامداران خود درگیر این موضوعات سیاسی نشوند اما همچنان نمی‌توان نظر قاطعی را درباره این موضوع تا زمان اعلام جزییات دقیق‌تر ارائه داد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان

گفتنیست خرید سهام مخابرات در شهریور ماه 88، خود با جنجال‌های رسانه‌ای همراه بود و بسیاری از دولتمردان وقت نسبت به این مزایده انتقاداتی داشتند و عده‌ای همچون احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، آن را میخی بر تابوت خصوصی سازی عنوان کردند.

حتی شورای رقابت نیز در آن سال وارد جریان شد و ﭘﺲ از ﺑﺮرﺳﯽ ھﺎی ﻓﺮاوان در نهایت تاکید کرد که ﻣﻌﺎمله ﺳﮭﺎم ﻣﺨﺎﺑﺮات ﻏﯿﺮ رﻗﺎﺑﺘﯽ و اﻧﺤﺼﺎری ﺑﻮده؛ اﻣﺎ معامله ﻣﺨﺎﺑﺮات مورد تایید است. این اقدام در حالی رخ داد که نمایندگان مجلس با تحقیق وتفحص و ارائه گزارش در صحن علنی این واگذاری را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - مورد ایراد دانستند و پرونده را به قوه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - قضائیه ارسال نمودند و اقدامات - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر مرند زنجان استان زنجان - بعد از آن در مجالس غیرعلنی صورت گرفت. در نهایت سال گذشته سازمان خصوصی سازی قرارداد فروش مخابرات به اعتماد مبین را فسخ کرد ولی این مورد با اقدامات لازم حل و فصل شد و مالکیت این کنسرسیوم بر مخابرات ادامه یافت.

در هر حال باید دید که آینده مخابرات و همراه اول چه خواهد شد و 51 درصد از سهام کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین به دست چه کسانی خواهد افتاد و سیاست آنها چه خواهد بود، این‌ سوالات به علاوه ده‌ها سوال دیگر به زودی و با ذکر جزییات بیشتر احتمالا پاسخ داده خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone