🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33623.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه کارت سوخت بگیریم و رمز آن را تغییر دهیم؟

در ماه‌های اخیر مصرف روزانه سوخت رکورد شکست و به رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون لیتر رسید؛ عددی که برای مصرف روزانه ۲۳ میلیون وسیله نقلیه شماره گذاری شده در کل کشور بسیار بیشتر از ...

در ماه‌های اخیر مصرف روزانه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - سوخت رکورد شکست و به رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون لیتر رسید؛ عددی که برای مصرف روزانه ۲۳ میلیون وسیله نقلیه شماره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - گذاری شده در کل کشور بسیار بیشتر از حد متعارف است. در نتیجه احتمال قاچاق سوخت و فروش آن به ساکنان خارج از مرزها قوت گرفت. در همین رابطه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اقدام به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - باطل کردن کارت سوخت‌های قاچاق کرد و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - فقط در استان سیستان و بلوچستان ۵۶ هزار کارت سوخت باطل شد.

در همین - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - مورد برخی مسئولان راه حل مقابله با قاچاق را دو نرخی شدن سوخت و استفاده از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - کارت سوخت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - عنوان کردند؛ موضوعی که هنوز قطعی نشده‌ اما - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - موج تغییر رمز کارت و دریافت آن دوباره شدت گرفته‌است.

اگر هنوز کارت سوخت قبلی خود را دارید، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌توانید از همان کارت استفاده کرده و نیازی به دریافت کارت جدید ندارید. ولی درصورتیکه تاکنون کارت سوخت نگرفته‌اید یا نیاز به المثنی و تغییر رمز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - دارید؛ باید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - مراحل زیر را طی کنید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران

از پلیس+۱۰ شروع کنید

برای دریافت کارت سوخت اصلی و المثنی در ابتدا باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام و مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. دقت کنید که لازم است مالک خودرو، خودش برای دریافت کارت سوخت اقدام کند البته اگر این امکان وجود ندارد فرد دیگری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - که وکالت‌نامه مختص دریافت کارت بنزین دارد هم می‌تواند چنین کاری کند.

بنابراین صاحب خودرو باید اصل مدرک شناسایی و موکل، مدارک احراز هویت را به ارائه کند. سند، کارت یا بنچاق خودرو و همینطور بیمه‌نامه خودرو مدارک دیگری‌ هستند که حتما باید ارائه شوند.

پس از آن باید اطلاعات محل زندگی خود را به همراه آدرس پستی اعلام کنید و مبلغ ۱۰ هزار تومان بپردازید. توجه کنید که دریافت مبلغ ثبت نام کارت سوخت باید از کارت‌خوان‌های دفاتر پلیس+۱۰ انجام شود.

همچنین برای خودروهایی که پلاک قدیمی دارند، کارت المثنی صادر نمی‌شود.

کارت سوخت صادر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - شده‌است؟

اگر ثبت‌نام کارت سوخت خود را انجام داده‌اید اما هنوز به دست‌تان نرسیده‌است، می‌توانید با وارد کردن شماره پلاک خودرو در سایت sokht.epolice.ir از شماره مرسوله - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - و زمان تحویل پست مطلع شوید. همچنین می‌توانید به اداره پست منطقه خود رفته و کارت خود را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - تحویل بگیرید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران

رمزگذاری و تغییر رمز

برای رمزگذاری کارت سوخت ابتدا باید کارت را درون دستگاه قرار دهید و با مشاهده پیام فعال‌سازی رمز، آن را با کلید سبز تائید کنید. سپس رمز ۴ رقمی خود را دو مرتبه وارد کنید تا رمز تایید شود.

اگر هم قصد دارید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - رمز کارت خود را تغییر دهید، پس از وارد کردن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - کارت درون دستگاه و وارد کردن رمز، باید گزینه عملیات تغییر رمز را انتخاب، رمز قبلی را حذف و رمز جدید را وارد کنید.

چنانچه رمز خود را ۵ بار متوالی اشتباه وارد کنید، کارت شما قفل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌شود و شما برای برطرف کردن این مورد باید با ارائه مدارک لازم به یکی از نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در سراسر کشور بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone