🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30733.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

طوفان مرسدس بنز در جهنم سبز؛ لقب سریعترین سدان جهان برای AMG GT [تماشا کنید]

مدتی است که مرسدس در حال کار بر روی مدل 4 درب از سری GT خود است تا در نوربرگ رینگ (جهنم سبز) رکورد جدیدی ثبت کند . بالاخره انتظار ها به پایان رسید و ...

مدتی است که مرسدس در حال کار بر روی مدل 4 درب از سری GT خود است تا در نوربرگ رینگ (جهنم سبز) رکورد جدیدی ثبت کند . بالاخره انتظار ها به پایان رسید و مرسدس ویدیو کامل رکوردگیری مربوط به یکی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - از خودروهای خود را منتشر کرد. طبق گفته های شرکت مرسدس ، مرسدس AMG GT 63 - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - S سریعترین خودرو 4 درب درون پیست نوربرگ رینگ است که توانست - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رکورد 7 دقیقه و 25.41 ثانیه را ثبت کند. رکوردی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که قابل قیاس با خودروهایی مانند نیسان GT-R است.

البته که این خودرو یک خودرو خانوادگی محسوب می شود که چهار سرنشین به راحتی می توانند در آن بنشینند. اما اگر بخواهیم صادقانه برخورد کنیم مقداری مغالطه نیز این زمینه وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

مدتی قبل جگوار از مدل XE SV Project 8 رونمایی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرد که توانسته بود جهنم سبز را در 7 دقیقه و 21.21 ثانیه طی کند و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سریعترین سدان جهنم سبز - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شود. اما چگونه ممکن است که شرکت مرسدس با توجه به کمتر بودن زمان خودروی جگوار چنین اشتباهی را مرتکب شود و به غلط چنین ادعایی را مطرح کند؟

البته طبق حرف هایی که درون ویدیو منتشر شده گفته شده، منظور مرسدس سریعترین خودرو در سگمنت خودروهای GT بوده است و این شرکت AMG GT 63 S را یک خودرو 4 درب کوپه در نظر گرفته است. نه یک خودرو سدان.

نکته دیگر در این مورد نیز این است که بنز در واقع در ویدیو خود به سریعترین خودرو 4 درب تکامل یافته اشاره می کند نه یک خودرو 4 درب با صندلی های مسابقه ای و تولید محدود 300 دستگاهی مانند جگوار XE SV Project 8 . به عبارت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دیگر خودروی مورد استفاده در این رکورد گیری، یک محصول تولید انبوه واقعی است.تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در نهایت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیز باید اینگونه بگوییم که طبق گفته های رییس بخش AMG رکورد زدن در این پیست برای این شرکت ارزشی نداشته و مرسدس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بنز فقط به دنبال آن بوده که نشان دهد هر کسی با توانایی نیمه حرفه ای در رانندگی می تواند با خودرو - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - های خود در نوربرگ رینگ برای بقیه خط و نشان بکشد، آنهم در شرایطی که ماساژور صندلی فعال است و تمامی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آپشن های لوکس خودرو در این مدل حفظ شده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone