🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17051.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل با پرداخت ۱۱۳ میلیون دلار غرامت به خاطر کند کردن عمدی آیفون موافقت کرد

پرونده شکایت از اپل در مورد کند شدن سرعت آیفون‌های قدیمی هنوز به صورت کامل بسته نشده و کوپرتینونشین‌ها خود را برای پرداخت ده‌ها میلیون غرامت دیگر آماده کرده‌اند. در پی شکایت 34 ایالت آمریکا ...

پرونده شکایت از اپل در مورد کند شدن سرعت آیفون‌های قدیمی هنوز به صورت کامل بسته نشده و کوپرتینونشین‌ها خود را برای پرداخت ده‌ها میلیون غرامت دیگر آماده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - کرده‌اند.

در پی شکایت 34 ایالت آمریکا از اپل به خاطر کند کردن عمدی آیفون‌ها، این شرکت بدون قبول اتهامات با پرداخت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - غرامت 113 میلیون دلاری دیگری علاوه بر جریمه 500 میلیون دلاری قبلی موافقت کرده است.

دادستان‌های ایالت‌های آمریکا مدعی هستند که اپل در موضوع کند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - شدن گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - آیفون قدیمی و مشکلات مربوط به باتری آنها، عمدا پنهان کاری کرده و اطلاعات نادرستی به کاربران ارائه داده است. همین پنهان کاری - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - باعث شده برخی کاربران آیفون مجبور به خرید گوشی جدیدی شوند. در صورتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - که تنها با تعویض باتری، مشکل گوشی فعلی آنها به راحتی حل می‌شد.

اپل، موضوع کند شدن آیفون‌های قدیمی را رد نمی‌کند؛ اما گفته اینکار را برای افزایش عمر باتری انجام داده نه - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - مجبور کردن کاربران به خرید مدل‌های جدید. هرچند مخالفتی برای پرداخت غرامت 113 میلیون دلاری جدید هم ندارد.

اپل و ایالت‌های مختلف بر سر این موضوع به توافق رسیده‌اند و احتمالا دادگاه نهایی در ۱۴ آذر آن را تایید می‌کند. در حال حاضر، اپل حداقل غرامتی برابر 310 میلیون دلار برای پرونده قبلی و حداکثر 500 میلیون دلار با توجه به تعداد افرادی که درخواست غرامت می‌کنند باید پرداخت کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان  استان خراسان

سال 2017 برخی کاربران اپل متوجه شدند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - که این شرکت بی سر و صدا سرعت آیفون‌های قدیمی را کاهش داده است. اپل به سرعت به این موضوع رسیدگی کرد و توضیح داد که علت کاهش سرعت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - را به باتری گوشی‌های قدیمی نسبت داد که نمی‌تواند جریان مورد نیاز را به پردازنده برساند.

کوپرتینونشین‌ها در همان مقطع اعلام کردند که این مشکل با تعویض باتری قابل حل است. کاربران گوشی‌های فاقد گارانتی مجبور به پرداخت مبلغ 79 دلار برای تعویض - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - باتری بودند. مشتریان نسبت به پرداخت چنین رقمی شکایت کردند و درنهایت اپل طرح - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - تعویض باتری با قیمت 29 دلار را مطرح کرد.

موضوع به همین جا ختم نشد و شکایتی علیه اپل تنظیم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - و درنهایت کوپرتینونشین‌ها به اتها م کاهش عمدی سرعت آیفون‌های قدیمی 500 میلیون دلار جریمه شدند. اپل جریمه تعیین شده را پذیرفت و قرار شد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - بخشی از آن به کاربران گوشی‌های قدیمی و بخشی دیگر به وکلای پرونده و شاکیان اصلی پرداخت شود.

باید ببینیم دادگاه بعدی اپل به چه صورتی پیش خواهد رفت و آیا کوپرتینونشین‌ها مجبور به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر خراسان استان خراسان - پرداخت غرامت دیگری خواهند بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone