🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18026.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه از شاتل موبایل دریافت کردند

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته 120 گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه ...

در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، علاوه بر مدارس، دانشگاه‌ها نیز کار خود را با برگزاری کلاس‌ها به صورت غیرحضوری آغاز کرده‌اند و در همین راستا، شاتل موبایل بسته 120 گیگابایت اینترنت همراه به عنوان هدیه برای استادان دانشگاه فعال کرده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، با توجه به ضرورت فعالیت غیرحضوری دانشگاه‌ها و آموزش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - از راه دور، این اپراتور به منظور سهولت این امر و ارائه محتوای آموزشی، بسته اینترنت هدیه 120 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - را برای آن دسته از استادان دانشگاه که مشترک این اپراتور هستند فعال کرد.

باید گفت شاتل موبایل پیش از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع بیماری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - انجام داده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - بود. فعال‌سازی چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - جهت حفظ سلامت افراد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - تجمع، عرضه سیم‌کارت سازمانی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویژه دورکاری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

شاتل موبایل اعلام کرده تمامی استادان دانشگاه که مشترک شاتل موبایل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - هستند و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی شده‌اند، می‌توانند از این بسته هدیه استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و4G با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر کوچصفهان استان گیلان - به وب‌سایت رسمی شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone