🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18029.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امضاء تفاهم نامه بین همراه اول و فروشگاه‌های رفاه برای هوشمندسازی توزیع کالا

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های سه‌جانبه بین شرکت ارتباطات مبین‌نت، مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه با موضوع مشاوره، طراحی، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات صبح روز شنبه 19 ...

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - سه‌جانبه بین شرکت ارتباطات مبین‌نت، مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول و فروشگاه‎های زنجیره‌ای رفاه با موضوع مشاوره، طراحی، توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات صبح روز شنبه 19 مهرماه با حضور مسئولین هر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - سه نهاد برگزار شد.

«مهدی غیناقی» عضو هیات مدیره همراه اول، «رضا سبحانی» مطلق مدیر مؤسسه خدمات رفاهی کارکنان همراه اول، «حسین طهرانی» مدیرعامل مبین‌نت و «رسول محمدی» مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از جمله حاضرین در این مراسم بودند. غیناقی عضو هیات مدیره همراه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - اول با اشاره به اینکه بعد از تفاهم «توسعه اکوسیستم نوآوری شهری و راهکارهای شهر هوشمند» با شهرداری، موضوع - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - این تفاهم‌نامه را گام دیگری در جهت تحول دیجیتال دانست و گفت: «امیدواریم ماحصل این همکاری، منجر به شکل‌گیری تجربه خوبی در سطح خاورمیانه شود و حتی بتوانیم آن را به عنوان یک موضوع جهانی در سطح دنیا مطرح کنیم.»

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران به اهمیت اینترنت اشیاء در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - جهان اشاره کرد و گفت: «همراه اول همگام با دیگر کشورهای جهان درباره ایجاد زیست‌بوم مورد نیاز اینترنت اشیاء از طریق سرمایه‌گذاری و تحقیق و توسعه اقدام کرده است.»

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - به دنبال قرارگیری در لبه تکنولوژی

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس

«رسول محمدی» مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه نیز با بیان اینکه همراه اول نماد بنگاه اقتصادی «چابک» و «پیشرو» است، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - اظهار کرد: «فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به عنوان یکی از رهبران صنعت خرده‌فروشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - کشور، توانسته در چند سال اخیر گام‌های خوبی در حوزه توزیع مدرن و سیستماتیک بردارد؛ ولی با توجه به اینکه در این مسیر نیازمند کمک دیگر بنگاه‌ها هستیم، اعتراف می‌کنیم که راه زیادی در پیش‌رو داریم.»

محمدی با بیان اینکه پیش‌تر فروشگاه رفاه و همراه اول چندین تفاهمنامه با همدیگر امضا کردند اعلام کرد که با توجه به اینکه یکی از بندهای تفاهم‌نامه «هوشمندسازی و توزیع بر بستر شبکه‌هایIOT » است و شرکت بزرگی نظیر «والمارت» نیز دو سه سال است که در این حوزه گام برداشته؛ آنها نیز قضد دارند با کمک‌های همراه اول در لبه تکنولوژی این صنعت قرار بگیرند.

براساس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - این تفاهم‌نامه، شرکت مبین‌نت به عنوان متولی خدمات سازمانی در گروه «همراه اول»، متعهد به تأمین تمامی ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی‌های روز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - دنیا طی دو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - فاز به فروشگاه‌های زنجیره‎‌‌ای رفاه شد.

ارائه پهنای باند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - اینترنت اختصاصی، سرویس‌های شبکه‌های VPN/APN، خدمات مرکز داده (رایانش ابری اختصاصی)، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - پنل پیامکی اختصاصی در فاز نخست و ارائه وای‌فای مدیریت شده، VoIP سازمانی، پلتفرم تبلیغاتی دیجیتال، هوشمندسازی انبارها و یخچال‌های نگهداشت و توزیع بر بستر شبکه‌های IoT و سیم‌کارت‌های سازمانی با مکالمه درون شبکه‎‌ای رایگان نیز بخشی از خدمات در نظر گرفته شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - برای فاز دوم این همکاری است.

به نظر می‌رسد راهی که فروشگاه رفاه برای هوشمندسازی خود برداشته برخلاف دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای که روی فروشگاه آنلاین خود تمرکز کرده‌اند، زوایای دیگری دارد و این فروشگاه زنجیره‌ای قدیمی کشورمان قصد دارد که در کنار بستر فروش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - آنلاین به هوشمندسازی و توزیع بر بستر شبکه‌هایIOT  نیز بپردازند و بازوی فناوری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - خودشان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر لارستان استان فارس - در این راه را همراه اول و مبین‌نت انتخاب کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone