🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18044.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Rabbids Coding؛ برای برنامه نویسی آماده اید؟

«یوبی‌سافت این بازی را برای کودکان هفت سال به بالا طراحی کرده». وقتی توضیحات Rabbids Coding را برای اولین بار می‌خواندم فکر می‌کردم با یک بازی‌ کودکانه ساده و حوصله ‌سر بر مواجهم ولی خدا ...

«یوبی‌سافت این بازی را برای کودکان هفت سال به بالا طراحی کرده». وقتی توضیحات Rabbids Coding را برای اولین بار می‌خواندم فکر می‌کردم با یک بازی‌ کودکانه ساده و حوصله ‌سر بر مواجهم ولی خدا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - می‌داند که چقدر اشتباه می‌کردم. Rabbids Coding از همان ده دقیقه اول به من نشان داد که نه، بازی آنقدرها هم که فکرش را می‌کنی راحت و هلو برو تو گلو نیست!

ماجرا از این قرار است: خرگوش‌های شیطان و بازیگوش به سفینه معلق شما در فضا حمله کرده‌اند و همه چیز را به هم ریخته‌اند. حالا شما باید با صبر و حوصله، با تکیه بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - منطق و استراتژی و با آزمون - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - و خطا، ‌آن‌ها را از سفینه بیرون انداخته و به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - دنیای خودشان بفرستید؛ مهارت‌هایی که تقریبا می‌شود گفت تمام چیزهای مورد نیاز برای برنامه‌نویس شدن هستند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل

Rabbids Coding با این هدف آموزشی و برای کودکان طراحی شده تا بتوانند اصول مقدماتی برای برنامه‌نویس شدن در آینده را یاد بگیرند. در واقع چیزی که کودکان یاد می‌گیرند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - خود زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه «منطق» برنامه‌نویسی و برنامه‌نویس شدن است و یک تمرین ذهنی برای کشف علایق و استعدادها (که بزرگترها هم می‌توانند از آن لذت ببرند.)

Rabbids Coding گیم‌پلی مرحله‌ای دارد. به این صورت که شما باید با چند حرکت محدود و مثل یک بازی شطرنج، خرگوش‌ها را از گوشه و کنار سفینه جمع کنید و به دنیای خودشان بفرستید. نکته اینجاست که این حرکت‌ها را نمی‌توانید به طور همزمان انجام بدهید، بلکه باید مثل یک برنامه‌نویس تمام حرکات خرگوش را پیش‌بینی کرده و از همان اول مرحله برای تمام حرکات در طول مسیر کُد (بالا، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - پایین، چپ، راست، چرخش) بنویسید.

هر چقدر حرکات کمتری انجام بدهید هم با امتیاز بیشتری مرحله را به پایان می‌برید. این تمام کاریست که در Rabbids Coding انجام خواهید داد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل

بازی با همین رویه شما را سرگرم و با خودش همراه می‌کند. گرافیک سه‌بعدی و خوش و رنگ لعابش به کنار، این که مراحل به مرور سخت‌تر و سخت‌تر می‌شوند هم دلایلی هستند که بتوانیم Rabbids Coding را یک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - بازی خوب و اشتیاق‌آور برای گیمرها بدانیم. چالش‌های شما در مراحل اولیه صرفا به رساندن خرگوش از نقطه A به نقطه B محدودند، ولی هر چه جلوتر می‌روید هم موانع بیشتری پیش رویتان قرار - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - می‌گیرند و هم تعداد حرکاتی که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - باید پیش‌بینی کنید بیشتر و بیشتر می‌شوند.

خوشبختانه لول دیزاین به خوبی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - انجام گرفته و با روندی منطقی شروع به سخت شدن می‌کند، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - اما حیف و افسوس از این که صرفا تک‌نفره است و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - حالت رقابتی ندارد. در Rabbids Coding شما چیزی تحت عنوان های اسکور یا جدول رده‌بندی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - نمی‌بینید و از اول تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - آخر می‌توانید به صورت کاملا آفلاین پیش بروید. این در حالیست که بازی پتانسیل بسیار خوبی برای Co-Op شدن دارد که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - ظاهرا یوبی‌سافت تمایلی نداشته که به آن بپردازد یا شاید هم این موضوع را به آپدیت‌های بعدی موکول کرده.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل

نکته دیگر اینکه بازی به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - طرز غم‌انگیزی کوتاه است و کلا 32 مرحله دارد، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - طوری که تا بیایید به آن عادت کنید تمام می‌شود. ولی با این دیدگاه که Rabbids Coding هدفش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - بالاتر از یک بازی و یک وسیله آموزشی است، احتمالا بتوانید لذت کافی را از آن ببرید.

Rabbids Coding می‌خواهد به کودکان از سنین کم آموزش بدهد که کدنویسی عشق و علاقه می‌خواهد، صبر بالا می‌طلبد، سرشار از آزمون و خطاست و لازمه‌اش منطق ریاضی و پیش‌بینی درست حرکات چند خط کدی است که می‌خواهند دنیای فردای ما را بسازند.

Rabbids Coding به رایگان و برای iOS و اندروید و پی سی منتشر شده، و از هفت ساله تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل - چهل ساله می‌توانند با خیال راحت پایش بنشینند، ذهنشان را به چالش بیندازند و از آن لذت ببرند. شما چطور، برای مقدمات برنامه‌نویسی آماده‌اید؟

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر خلخال استان اردبیل

Rabbids Coding

سازنده: Ubisoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 463 / 135 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone