🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18007.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رباتی که مثل ماهی مرکب در اعماق دریا شنا می‌کند [تماشا کنید]

مهندسان دانشگاه کالیفرنیا ربات جدیدی به نام «Squidbot» طراحی کرده‌اند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به «ماهی مرکب» دارد. قرار است Squidbot همانند یک ماهی واقعی در اعماق دریاها حرکت کند و از ماهی‌ها ...

مهندسان دانشگاه کالیفرنیا ربات جدیدی به نام «Squidbot» طراحی کرده‌اند که از نظر ظاهری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - شباهت زیادی به «ماهی مرکب» دارد. قرار است Squidbot همانند یک ماهی واقعی در اعماق دریاها حرکت کند و از ماهی‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - و مرجان‌ها تصویربرداری کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه ربات جدید که آن را از سایر ربات‌های مخصوص اکتشافات زیر آب تفکیک می‌‌کند، بدن نرم و سرعت حرکت بالای آن است.

شباهت Squidbot به ماهی مرکب و بدن نرمی که دارد، باعث می‌شود بتواند از سایر ماهی‌ها و مرجان‌های دریایی به راحتی تصویربرداری کند و با برخورد به سایر موجودات دریایی، صدمه‌ای به آنها وارد نکند.

منبع تغذیه ربات جدید در قسمت داخلی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - بدنش جای داده شده است و همان‌طور که گفته شد Squidbot  با کمک دوربینی که به همراه دارد امکان تصویربرداری از اعماق دریاها را میسر می‌کند. دوربینی که ربات با کمک آن می‌تواند اکتشافات خود را مستند کند در برابر نفوذ آب مقاوم است.

یکی از ویژگی‌های اصلی ربات جدید، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - سرعت شنای بالای آن است. محققان اعلام کرده‌اند که Squidbot نخستین ربات با بدن نرم است که با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - فشردن آب به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - عقب می‌تواند با چنین سرعتی حرکت کند.

جنس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - بدن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - ربات از مواد نرمی همچون پلیمر اکریلیک است. هرچند در برخی از قسمت‌ها، به ناچار از قطعاتی سخت نیز استفاده شده است. طراحی ربات‌های مخصوص اکتشاف در زیر آب، کار ساده‌ای نیست و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - چالش‌های خاص خودش را دارد.

Squidbot درمقایسه با سایر ربات‌هایی مخصوص زیر آب، از بدن نرمی بهره می‌برد، قدرت مانور حرکتی خوبی دارد و می‌تواند با سرعت بالایی حرکت کند. سرعت حرکت ربات در زیر آب 18 تا 32 سانتی متر در - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - ثانیه است. در نتیجه به سختی می‌تواند 800 متر را در عرض یک ساعت طی کند.

شاید این سرعت کند به نظر برسد ولی برای رباتی در ابعاد Squidbot و در زیر آب مطلوب - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر جوانرود استان کردستان - است. باید ببینیم ربات سریع و چابک چه دستاوردهایی برای محققان از اعماق دریاها جمع آوری خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone