🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18025.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«کامکست» به سرعت دانلود و آپلود گیگابیتی روی کابل دست پیدا کرد

شرکت «کامکست» اخیرا توانسته به یک موفقیت بزرگ در زمینه اینترنت کابلی ۱۰ گیگابیتی دست پیدا کند و به صورت آزمایشی سرعت دانلود و آپلود ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه (۱۵۶ مگابایت بر ثانیه) را در ...

شرکت «کامکست» اخیرا توانسته به یک موفقیت بزرگ در زمینه اینترنت کابلی ۱۰ گیگابیتی دست پیدا کند و به صورت آزمایشی سرعت دانلود و آپلود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه (۱۵۶ مگابایت بر ثانیه) - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - را در اختیار خانه‌ای در فلوریدا قرار دهد.

کامکست برای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - دستیابی به این موفقیت از مجازی سازی عملکرد شبکه (NFV) به همراه جدیدترین فناوری «DOCSIS» استفاده کرده است. این سرویس جدید در هنگام عرضه برای مشتریان، مبتنی بر «معماری دسترسی توزیع شده» (DAA) خواهد بود، البته هنوز اطلاعی از زمان دسترسی کاربران به این اینترنت پرسرعت نداریم.

مدیربخش فناوری، محصول و تجربه «Comcast Cable»، «تونی ورنر» در این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - زمینه اعلام کرده:

«مشتریان ما زندگی دیجیتالی خود را بر اساس سرویس اینترنت ما بنا می‌کنند، بنابراین ما همچنان به پیشرفت ادامه می‌دهیم تا بتوانیم نیاز‌های آینده آن‌ها را پوشش دهیم. نقطه قوت بزرگ فناوری شبکه ما این است که می‌تواند سرعت بالای اینترنت را در آینده بدون نیاز به حفاری یا شروع پروژه‌های ساخت و ساز عظیم، در اختیار ده‌ها میلیون خانه قرار دهد. این تکنولوژی راهی برای تامین نیازهای آینده و سرعت‌های متقارن چند گیگابیتی برای همه افراد خواهد بود.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان

کامکست برای دستیابی به این سرعت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - از مجازی ‌سازی شبکه به همراه DAA استفاده کرد. این ویژگی‌ها نرم افزار و فناوری‌های مبتنی بر کلود را جایگزین المان‌های فیزیکی شبکه‌های سنتی می‌کنند. طبق اعلام - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - این کمپانی، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - فناوری جدید عنصر کلیدی برای ارائه سرعت چند گیگابیتی به عموم کاربران خواهد بود و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - همچنین آزمایش اخیر، یک دستاورد مهم برای دستیابی به سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه (۱۲۵۰ مگابایت بر ثانیه) محسوب می‌شود.

معاون ارشد بخش نسل آینده فناوری‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - دسترسی Comcast Cable، «ایلاد نفشی» اعلام کرده:

«ما از انتقال فناوری‌های 10G از آزمایشگاه به محل زندگی افراد هیجان‌زده هستیم. ما از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - کارهایی که جامعه فنی جهانی برای پیشرفت این فناوری‌ها انجام داده، الهام گرفته‌ایم و افتخار می‌کنیم فرایند تحویل این مزایا به مشتریان را آغاز کنیم.»

با وجود آزمایش موفق و دستیابی به اینترنتی گیگابیتی، هنوز نمی‌دانیم این کمپانی چه زمانی آن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نیشابور استان خراسان - را به صورت تجاری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone