🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18043.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر مایکروسافت اج با انبوهی از قابلیت‌ها به‌روز می‌شود؛ از تماس تصویری تا ترجمه متن

مایکروسافت مرورگر اج را با انبوهی از قابلیت‌های جدید از جمله تماس تصویری، ترجمه متن، بهینه‌سازی مرور PDF، اسکرین‌شات و غیره به‌روزرسانی می‌کند. مهمترین آپدیتی که به مرورگر اج کرومیوم خواهد آمد اضافه شدن کلید Meet ...

مایکروسافت مرورگر اج را با انبوهی از قابلیت‌های جدید از جمله تماس تصویری، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - ترجمه متن، - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - بهینه‌سازی مرور PDF، اسکرین‌شات و غیره به‌روزرسانی می‌کند.

مهمترین آپدیتی که به مرورگر اج کرومیوم خواهد آمد اضافه شدن کلید Meet - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - Now است که امکان تماس تصویری و به اشتراک گذاشتن صفحه با ۵۰ کاربر دیگر و ضبط ویدیوی جلسات به مدت ۲۴ ساعت را می‌دهد.

قابلیت دیگر که به صورت ویژه برای خرید در نظر گرفته شده ابزار مقایسه قیمت است. برای استفاده از این قابلیت کافی است فهرستی از محصولات را به کالکشن اضافه کنید تا مرورگر به صورت خودکار آنرا با قیمت ارائه شده از سوی دیگر عرضه کنندگان مقایسه ‌کند.

بسیاری از کاربران برای تهیه عکس از صفحه مرورگر از اکستنشن یا اپ‌های مستقل استفاده می‌کنند اما مرورگر اج به ابزاری داخلی برای اینکار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - مجهز می‌شود که به صورت خودکار اسکرول کرده و تصویری از تمام صفحه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان

در ادامه نوبت به قابلیت PDF Handling می‌رسد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - که همانطور که از نام آن پیداست به اسناد PDF مربوط می‌شود. اج همین حالا هم با این فایل‌ها سازگار است  اما پس - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - از دریافت به‌روزرسانی مرور اسناد ‌PDF از طریق لینک‌های درون فایل و بخش‌بندی‌ها به مراتب ساده تر می‌شود. مایکروسافت همچنین امکان تنظیم تم‌های سفارشی یا قرار دادن تصویری خاص در پس زمینه تب‌های جدید را نیز فراهم - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - کرده است.

در نهایت باید به ابزار ترجمه اشاره کنیم که به کاربر اجازه می‌دهد با انتخاب بخشی از متن ترجمه آن را دریافت کند. این ویژگی البته فعلا به صورت آزمایشی از طریق کانال - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - توسعه دهندگان منتشر شده؛ در نتیجه برخلاف دیگر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر کاشان استان اصفهان - موارد در به‌روزرسانی این ماه به مرورگر مایکروسافت نخواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone