🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18033.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۷۵ می‌دانیم و انتظار داریم

موبایل‌های هوشمند امروزی به غول‌هایی تمام‌عیار در پردازش تبدیل شده‌اند و تقریبا از پس تمام بارهای پردازشی و وظایفی که به آن‌ها محول می‌شوند بر می‌آیند. این اتفاق به لطف پردازنده‌های مدرنی بوده که هر ...

موبایل‌های هوشمند امروزی به غول‌هایی تمام‌عیار در پردازش تبدیل شده‌اند و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - تقریبا از پس تمام بارهای پردازشی و وظایفی که به آن‌ها محول می‌شوند بر می‌آیند. این اتفاق به لطف پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - مدرنی بوده که هر سال، به افق‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنند. کوالکام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - هم قرار است تا پایان سال جاری میلادی، نسل جدید پردازنده اسنپدراگون را به دست مشتریان برساند که به خاطر فرآیند تولید ۵ نانومتری، بهبودهایی فراوان با خود - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - به همراه خواهد آورد. بیایید مروری داشته باشیم بر هرآنچه که درباره چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ می‌دانیم و هرآنچه که باید از آن انتظار داشته باشیم.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

چیپست‌های ۵ نانومتری، از نظر مصرف انرژی، حدودا ۲۰ درصد بهینه‌تر از چیپست‌های ۷ نانومتری ظاهر می‌شوند و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - ضمنا حدودا ۲۵ درصد ابعاد کوچک‌تری نیز دارند. البته که پرفورمنس هم قرار است بهتر از اسنپدراگون ۸۶۵ و پرچمدار کنونی، یعنی اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - ۸۶۵ پلاس باشد. شایعات چند وقت اخیر حکایت از این داشته‌اند که چیپست جدید کوالکام از هسته ARM Cortex-X1 Super برای دستیابی به سطوحی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - دیده نشده از عملکرد بهره‌مند خواهد بود.

این یعنی چیپست بعدی کوالکام یک برتری مشهود و حدودا ۳۰ درصدی نسبت به چیپ‌های مجهز به هسته ARM Corex A77 خواهد داشت. علاوه بر این، اسنپدراگون ۸۷۵ معماری هسته‌ای حتی بهتر از پردازنده‌های مجهز به Cortex A78 خواهد داشت.

چه کسی چیپست را تولید می‌کند؟

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

کوالکام معمولا برای تولید پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - پرچمدارش روی شرکت تایوانی TSMC حساب باز کرده است. حتی با این وجود که در سال ۲۰۱۶، با سامسونگ قراردادی برای تولید اسنپدراگون ۸۲۰ امضا کرده بود. بنابر گزارش‌های اخیر اما اسنپدراگون ۸۷۵ این‌بار به صورت تمام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - و کمال توسط شرکت سامسونگ الکترونیکس به تولید انبوه خواهد رسید.

گفته می‌شود این قرارداد ارزشی بین ۸۵۰ میلیون الی ۱ میلیارد دلار دارد و تولید انبوه چیپست نیز از همین حالا با تجهیزات لیتوگرافی ماورا بنفش حد بالایی (EUV) در کارخانه‌ای جدید واقع در شهر هواسئونگ کره جنوبی آغاز شده است. با توجه به اینکه سامسونگ هم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - در حال توسعه پردازنده‌های ۵ نانومتری مخصوص به خود است، دستیابی به چنین قراردادی قطعا برایش ارزشمند تلقی می‌شود.

رقبا

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ قرار است سطحی دیده نشده از قدرت پردازشی را به نمایش درآورد و بنابراین رقیب مستقیم چیپست A14 Bionic اپل به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - حساب می‌آید. بنچمارک‌ها نشان داده‌اند که پردازنده A14 Bionic از نظر پرفورمنس پردازنده و پردازشگر گرافیکی، اختلاف - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - آنقدرها فاحشی با چیپ A13 ندارد. این یعنی درحالی که اپل گامی کوچک نسبت به چیپست قبلی خود برداشته، اسنپدراگون ۸۷۵ قرار است انقلابی ظاهر شود و به راحتی از پرفورمنس خانواده اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - ۸۶۵ پیشی بگیرد.

از سوی دیگر نیز چیپست اگزینوس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - ۲۱۰۰ سامسونگ را داریم که آن هم با معماری ۵ نانومتری ساخته می‌شود. این پردازنده به احتمال قریب به یقین همراه با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - هسته‌های Cortex A78 عرضه می‌شود و در آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - خبری از هسته‌های Cortex X1 نخواه بود. این یعنی باز هم اسنپدراگون بسیار قدرتمندتر از رقیب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - دیگر خود ظاهر خواهد شد. حالا باید منتظر ماند و دید که نسخه‌های مختلف موبایل‌های گلکسی جدید سامسونگ، چه میزان تفاوت قدرت پردازشی با یکدیگر دارند.

موبایل‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

مسابقه برای دستیابی به جدیدترین و بهترین چیپست سال ۲۰۲۱ میلادی از همین حالا آغاز شده است. بنابر گزارش‌هایی که تا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - به امروز منتشر شده، دو برند شیائومی و ویوو نخستین شرکت هایی هستند که اسمارت‌فون‌هایی مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ روانه بازار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - خواهند کرد. شیائومی می ۱۱ (که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - البته شاید شیائومی می ۲۰ نام بگیرد) همراه با تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر یا ردمی K40 پرو، هر دو شانسی برای تبدیل شدن به نخستین موبایل مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ دارند. این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - چیپست ضمنا در خانواده گلکسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - اس ۲۱ سامسونگ هم استفاده می‌شود که طی ماه فوریه ۲۰۲۱ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - شاهد معرفی آن خواهیم - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - بود.

بنابر اطلاعات اخیر، کوالکام با شرکت ایسوس نیز وارد همکاری شده تا تحت برند کوالکام، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - یک موبایل گیمینگ مجهز به اسنپدراگون ۸۷۵ بسازند. نخستین موبایل کوالکام و ایسوس اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار خواهد شد و به همین خاطر، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - شاید این نخستین موبایل مجهز به چیپست پرچمدار باشد. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - اصلا بعید نیست که کوالکام این لقب ارزشمند را نصیب محصولی کند که خودش ساخته است.

تاریخ عرضه و قیمت‌گذاری احتمالی

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

حتی با اینکه پاندمی کووید-۱۹ تقریبا تمام صنایع جهان را تکان‌هایی اساسی داده است، کوالکام می‌گوید که پروسه تولید پردازنده پرچمدار بعدی‌اش طبق برنامه همیشگی پیش می‌رود و اختلالی ایجاد نخواهد شد. این شرکت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - از همین حالا دعوت‌نامه‌های رویداد Tech Summit Digital 2020 را به دست اهالی رسانه رسانده و به روزهای یکم و دوم دسامبر ۲۰۲۰ اشاره داشته است. اگرچه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - در این دعوت‌نامه صحبتی از رونمایی از چیپست جدید به میان نیامده، اما با توجه به جمله «عملکرد سطح پریمیوم برای موبایل» که در دعوت‌نامه درج شده، بعید است شاهد رویدادی با محوریت چیزی دیگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - باشیم.

هیچ تردیدی نیست که اسنپدراگون ۸۷۵ انبوهی از قدرت پردازشی دارد و به تبع آن، هزینه زیادی روی دوش تولیدکنندگان موبایل و بعد خریداران همان موبایل‌ها می‌گذارد. گمان می‌رود پکیج کامل این پردازنده به همراه مودم 5G بالغ بر ۲۵۰ دلار قیمت‌گذاری شود که یعنی بیشتر از ۱۰۰ دلار از اسنپدراگون ۸۶۵ گران‌قیمت‌تر است. این صرفا هزینه تولید است، بنابراین می‌توانید تصور کنید که موبایل‌های مجهز به چیپست در چه رنج قیمت وحشتناکی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - جای می‌گیرند. با این همه هنوز هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی راجع به قیمت‌گذاری تایید نشده و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - بهتر است - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - تا تاییدیه رسمی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - کوالکام منتظر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - باقی بمانیم.

آنچه در راه است...

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان

گذشته از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ که در رده پرچمدار دسته‌بندی می‌شود، کوالکام تولید دو چیپست میان‌رده اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - ۷۶۵ و ۷۶۵ جی را نیز در دستور کار خود دارد. این خانواده پردازنده با معماری ۶ نانومتری به تولید خواهد رسید و به عنوان یک چیپست میان‌رده، قدرت پردازشی بسیار قابل توجهی خواهد داشت. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - این چیپست از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، حافظه 256GB UFS 3.1 و سقف ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این چیپست نیز در سال ۲۰۲۱ و اندکی بعد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر قزوین استان زنجان - از مراسم رونمایی برادرش بزرگ‌ترش، اسنپدراگون ۸۷۵، روانه بازار موبایل‌های هوشمند شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone