🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18024.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ردمی نوت ۱۰ احتمالاً اولین موبایل ردمی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

طبق گزارش یکی از افشاگران دنیای فناوری، ردمی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پرو دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهند داشت و یکی از آن‌ها احتمالاً مدل ارتقا یافته گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت بوده ...

طبق گزارش یکی از افشاگران دنیای فناوری، ردمی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پرو دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهند داشت و یکی از آن‌ها احتمالاً مدل ارتقا یافته گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت بوده و در چین روانه بازار می‌شود.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام کاربری Digital - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - Chat Station در توییتر مدعی شده است که یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ که شماره مدل آن M2007J17C است، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و احتمالاً دوربین تله فوتو یا ماکرو خواهد داشت.

آنطور که در گزارش آمده، سری ردمی نوت ۱۰ مبتنی بر سری شیائومی می‌ ۱۰ تی است که با بررسی شماره مدل‌ها می‌توان به این موضوع پی برد. شماره مدل شیائومی می ۱۰ تی لایت M2007J17G است که حرف G در آن به معنای «گلوبال» است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان

حرف C در شماره مدل M2007J17C احتمالاً به حرف اول کشور چین اشاره داشته و بنابراین سری می ۱۰ تی لایت تحت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - نام ردمی نوت ۱۰ با برخی تغییرات سخت افزاری به زودی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - در این کشور به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - می ۱۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - تی لایت اوایل مهر ماه امسال با نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 750G، باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد که البته نسخه جهانی آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیگسلی دارد.

افشاگر یاد شده همچنین مشخصات ردمی نوت ۱۰ را نیز فاش کرده که این شایعه را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند. به گفته او این موبایل از نمایشگر LCD با نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 750G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی برخوردار است. بنابراین ردمی نوت ۱۰ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - به احتمال فراوان همان می ۱۰ تی لایت با برخی تغییرات سخت افزاری خواهد بود.

مجهز شدن سری ردمی نوت ۱۰ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی پیشرفت قابل توجهی برای این سری به شمار می‌رود و آن را همردیف محصولاتی همچون شیائومی می نوت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - ۱۰ و می ۱۰ تی پرو قرار می‌دهد. اگر این شایعه درست از آب دربیاید ردمی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر قروه استان کردستان - نوت ۱۰ اولین گوشی برند ردمی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone