🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18027.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک‌ مجهز به چیپست اختصاصی اپل به زودی معرفی می‌شود

اپل در حال آماده شدن برای معرفی سری آیفون ۱۲ در رویداد هفته جاری است؛ اما به نظر می‌رسد این غول فناوری امسال محصول بزرگ دیگری را نیز معرفی خواهد کرد. روز گذشته «بلومبرگ» گزارش ...

اپل در حال آماده شدن برای معرفی سری آیفون ۱۲ در رویداد هفته جاری است؛ اما به نظر می‌رسد این غول - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - فناوری امسال محصول بزرگ دیگری را نیز معرفی خواهد کرد. روز گذشته «بلومبرگ» گزارش داد که اپل قصد دارد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - در ماه آبان، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - اولین مک بوک‌ها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - با - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - تراشه اختصاصی خودش که مبنتی بر معماری ARM هستند را معرفی کند.

اپل در کنفرانس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - توسعه‌دهندگان خود در ماه ژوئن (خرداد)، اعلام کرده بود که پردازنده‌های اینتل را که سال‌ها به مک‌بوک‌ها قدرت می‌دادند را با تراشه‌های خود جایگزین خواهد کرد و انتظار دارد که اولین مک‌بوک‌های مجهز به این تراشه را تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد بازار کند. اپل عنوان کرد که انتقال تراشه‌های «ARM» به سیستم‌های مک ممکن است تا دو سال زمان ببرد.

احتمال دارد که اپل در رویداد روز سه‌شنبه خود اطلاعات بیشتری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - در رابطه با مک‌بوک مجهز به چیپست اختصاصی ارائه دهد؛ اما بهتر است تا ماه آینده صبر کنیم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - تا درباره معرفی این دستگاه‌ها بیشتر بدانیم.

«مینگ چی کو»، تحلیلگر اپل معتقد است که مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک ایر تا پایان سال ۲۰۲۰ به تراشه‌های مبتنی بر ARM مجهز خواهند شد و این شرکت مدل‌های ۱۴.۱ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو را در سه ماهه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - سوم سال ۲۰۲۱ با چیپست‌های جدید عرضه می‌کند.

«کو» معتقد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - است - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - مک بوک پرو ۱۳ اینچی مجهز به تراشه اپل در سه ماهه چهارم سال جاری به تولید انبوه می‌رسد و مک بوک ایر نیز در همین زمان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - به این تراشه‌ها مجهز می‌شود؛ اما اپل می‌تواند عرضه آن را تا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - ماه‌های اول سال ۲۰۲۱ نیز به تعویق بیاندازد.

گرچه شایعاتی مبنی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - بر اینکه اولین دستگاه مک با چیپست اختصاصی اپل و مبتنی بر معماری «Arm» نسخه مک بوک پرو است وجود دارد؛ اما - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - روزنامه چینی زبان «China Times» اعتقاد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - دارد که اپل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - در حال کار روی نسخه جدیدی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سرخرود استان مازندران - «رتینا مک بوک» ۱۲ اینچی است که کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد.

اپل هنوز در رابطه با این شایعات هیچ اظهار نظری نکرده است. نظر شما در مورد مک بوک‌های مجهز به تراشه «Arm» چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زلفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر تعمیرگاه شما آیا طرفای وزرا سرخرود اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آدخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آیا شیرا سرخرود هم اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در شیرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone