🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18011.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

یک راه ساده برای گذاشتن پسورد روی عکس‌ها در آیفون و آیپد

گاهی وقت‌ها تصاویری در گوشی داریم که نمی‌خواهیم (یا نباید) چشم کسی به آن‌ها بیفتد. خوشبختانه راه‌های زیادی برای مخفی کردن یا پسورد گذاشتن روی این عکس‌ها وجود دارد که عمدتا نیازمند اپلیکیشن‌های شخص ثالث ...

گاهی وقت‌ها تصاویری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - در گوشی داریم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - که نمی‌خواهیم (یا نباید) چشم کسی به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - آن‌ها بیفتد. خوشبختانه راه‌های زیادی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - برای مخفی کردن یا پسورد گذاشتن روی این عکس‌ها وجود دارد که عمدتا نیازمند اپلیکیشن‌های شخص ثالث هستند.

ولی اگر کاربر آیفون و آیپد هستید، باید بدانید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - که بدون نیاز به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - نصب هیچ اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - دیگری و فقط با تکیه بر اپ Notes، می‌توانید روی تصاویر حساس پسورد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - بگذارید و آن‌ها را در محیطی امن از چشم دیگران مخفی کنید.

در این مقاله نحوه گذاشتن پسورد روی عکس در آیفون و آیپد را با هم یاد می‌گیریم. تا پایان با ما همراه باشید.

گذاشتن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - پسورد روی عکس در آیفون چطور انجام می‌شود؟

احتمالا با پوشه Hidden Photos در Camera Roll آیفون و آیپد آشنا هستید. در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - iOS 14 و iPadOS 14 اپل امکان مخفی کردن خود این پوشه (که در فهرست پوشه‌های Camera Roll به نمایش در می‌آمد) را هم به کاربران این سیستم عامل داده. اما می‌دانید مشکل این پوشه مخفی کجاست؟

این پوشه‌ها صرفا «مخفی» هستند، ولی «پسورد» ندارند. طبیعتا فایلی که رمزگذاری نشده هم نسبت به فایلی که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - یک رمز عبور قدرتمند از آن حفاظت می‌کند بیشتر در معرض فاش شدن قرار دارد.

با این حساب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - اگر می‌خواهید از عکس‌های حساستان به نحو شایسته‌تری محافظت کنید، ما استفاده از اپلیکیشن Notes آی او اس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به این صورت که باید عکستان را وارد یک فایل Note کرده و سپس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - روی آن رمز قدرتمندی بگذارید.

چگونگی گذاشتن پسورد روی عکس در آیفون به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - کمک Notes

این کار کمی دنگ و فنگ دارد ولی در عوض امنیتش بالاست، چرا که نیازی به نصب اپ‌های شخص ثالث - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - ندارید.

برای این کار وارد اپلیکیشن Notes شوید و از گوشه صفحه آیکن نوشتن یک یادداشت جدید را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

در اولین سطر از یادداشت، جمله‌ای را بنویسید که خیلی جالب توجه نباشد. مثلا «فهرست خریدهای روزانه».

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

حالا از تولبار یادداشت در پایین صفحه، آیکن دوربین را انتخاب کنید. در آیپد این آیکن در بالای صفحه قرار دارد. حالا در منویی که باز شده، گزینه Choose - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - Photo or Video را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

اینجا تمام تصاویری که می‌خواهید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - قفل شوند را دانه دانه انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد، گزینه Add را بزنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

با این عمل Notes تمام عکس‌های منتخب شما را به یادداشتی که ساخته‌اید ضمیمه می‌کند. بعد از این کار نوبت به گذاشتن پسورد می‌رسد. برای تعیین پسورد آیکن سه نقطه از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - بالای یادداشت را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود آیکن قفل «Lock» را انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

اگر از قبل برای Notes پسورد گذاشته باشید، اپلیکیشن از شما می‌خواهد که آن را دوباره تایپ کنید. بعد این کار OK را بزنید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - و تمام! از این به بعد تصاویر شما با پسورد محافظت می‌شوند.

اما اگر از قبل پسوردی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - برای Notes در نظر نگرفته‌اید هم مشکلی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - نیست. توجه داشته باشید که هر رمز عبوری برای Notes در نظر بگیرید، برای دیدن کلیه یادداشت‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - قفل‌گذاری شده استفاده می‌شود. اگر Notes را برای همگام شدن با iCloud تنظیم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - کرده‌اید هم پسوردی که در نظر می‌گیرید برای کلیه دیوایس‌های اپل که با iCloud شما همگام‌سازی می‌شوند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - اعمال خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

در هر صورت برای گذاشتن پسورد، هم می‌توانید یک عبارت تایپی را به کار ببرید و هم از تاچ آیدی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - و فیس آیدی استفاده کنید. وقتی که اطلاعات را وارد کردید گزینه Done را بزنید. (Hint سرنخی است که خودتان تعیین می‌کنید تا پسورد در نظر گرفته شده در صورت فراموشی را به یاد بیاورید).

حالا که پسورد را تعیین کردید، باید «یادداشت» مد نظر که عکس‌ها را واردش کرده‌اید را هم قفل کنید. برای این کار وارد اپلیکیشن Notes شده و روی آیکن قفل در تولبار اشاره کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

حالا پیامی می‌بینید که می‌گوید «این یادداشت قفل شده است». برای چک کردن این موضوع روی View Note اشاره کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

اینجا باید پسوردی که در نظر گرفته‌اید را وارد کرده و OK را بزنید. حالا می‌توانید همه تصاویری که رویشان پسورد گذاشته‌اید را داخل یادداشت مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران

از این قسمت به بعد حواستان باشد که باید وارد Camera Roll شده و تمام عکس‌هایی که رویشان پسورد گذاشته‌اید را از داخل گالری پاک کنید. این موضوع درباره پوشه Recently Deleted هم صدق - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - می‌کند.

عکس‌های قفل گذاری - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - شده در Notes - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - جایشان چقدر امن است؟

همه چیز بستگی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - به قدرت پسورد شما دارد. تصاویری که در یادداشت‌های Notes قرار می‌دهید، رمزنگاری می‌شوند. به این معنا که استخراج آن‌ها توسط یک کاربر عادی و حتی یک هکر کار آسانی نیست.

بنابراین اگر پسوردی که می‌گذارید به سادگی قابل حدس زدن نباشد، تقریبا می‌توانید مطمئن باشید که جای تصاویر شما کاملا امن و امان است. ضمنا نگهداری از تصاویر در Notes این مزیت را هم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر جویبار استان مازندران - دارد که از طریق iCloud همه جا می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، حتی در شرایطی که دیوایس شما مفقود شده یا به سرقت برود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر طیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میتونم یه سوال بپرسم شما سمت بحرخزر جویبار اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در بحرخزر شهر جویبار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone