🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18037.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی گوشی‌های سری میت ۴۰ هواوی رسما اعلام شد

هواوی به تازگی تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را اعلام کرده است. گوشی‌های سری میت ۴۰ با مشخصات فنی قدرتمند در تاریخ ۱ آبان از راه می‌رسند. هواوی تاریخ رونمایی از این محصولات را ...

هواوی به تازگی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را اعلام کرده است. گوشی‌های سری میت ۴۰ با مشخصات فنی قدرتمند در تاریخ ۱ آبان از راه می‌رسند.

هواوی تاریخ رونمایی از این محصولات را اعلام کرده، اما اطلاعاتی درباره عرضه آن‌ها منتشر نکرده، با این حال یک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - افشاگر به نام «Teme» از آغاز پیش فروش آن‌ها در روز معرفی در چین خبر داده است.

گوشی‌های سری میت ۴۰ که انتظار می‌رود شامل میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس باشند، احتمالا در تاریخ ۹ آبان وارد بازار - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - چین خواهند شد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این گوشی‌های هوشمند نداریم، با این حال شایعات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - در گذشته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - به عرضه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - آن‌ها در کشورهای مختلف در سال آینده میلادی و در تعداد محدود اشاره کرده بودند.

تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه هواوی باعث شده این غول فناوری چینی در زنجیره تامین قطعات خود دچار مشکل شود که نتیجه آن، عدم دسترسی به قطعات برای فعالیت‌های عادی است. از زمانی که از همکاری میان گوگل و هواوی جلوگیری شد، کاربران در بازار جهانی به علت عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل تمایل کمتری نسبت به خرید محصولات این کمپانی از خود نشان می‌دهند، با این حال هواوی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - همچنان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان - در چین فروش بالایی دارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کنگاور استان کردستان

طبق شنیده‌ها، هواوی برای گوشی‌های سری میت ۴۰ چیپست کرین ۹۰۰۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری را درنظر می‌گیرد که احتمالا آخرین تراشه ساخت این کمپانی باشد. انتظار می‌رود بالاترین مدل به صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی مجهز شود و دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز به همراه دوربین سلفی دوگانه باشد.

انتظار می‌رود هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی باشد. این دستگاه با سیستم عامل پیش اندروید ۱۱ و رابط کاربری EMUI 11 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود تا پیش از رونمایی رسمی از این گوشی‌های هوشمند، شاهد افشای اطلاعات بیشتری از آن‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوبیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من یک مشکل با لباسشویی کندی GVS-1439 TH Q3 دارم. هر بار که آن را روشن می کنم، بخار زیادی از آن خارج می شود و در نهایت لباس هایم خیس می شوند. آیا می توانید به من بگویید کجا می توانم آن را در شهر منطقه قمر بنی هاشم تعمیر کنم؟ لهجه محلی بختیاری است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone