🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14078.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آذری جهرمی در واکنش به طرح مجلس: حکمرانی سایبری باید برای بهره‌گیری باشد نه انسداد

وزیر ارتباطات در گفتگویی خبری  و در واکنش به طرح اخیر مجلس برای ساماندهی فضای مجازی، نسبت به ساختار این طرح پیشنهادی انتقاد کرده و گفته که حکمرانی سایبری باید برای بهره‌گیری باشد نه آنکه ...

وزیر ارتباطات در گفتگویی خبری  و در واکنش به طرح اخیر مجلس برای ساماندهی فضای مجازی، نسبت به ساختار این طرح پیشنهادی انتقاد کرده و گفته که حکمرانی سایبری باید برای بهره‌گیری باشد نه آنکه مانع دسترسی‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - شود.

«محمد جواد آذری جهرمی» معتقد است که ورود مجلس به قانون‌گذاری اتفاق - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - خوب و مثبتی است اما این موضوع نباید باعث افزایش محدودیت‌ها و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - انسداد در فضای مجازی کشور شود: «اصلِ ورود مجلس به قانون‌گذاری در مورد حکمرانی سایبری به شرط رعایت برخی اصول، مبارک است. کشوری که قاعده‌های شفاف در فضای مجازی ندارد، در عمل با رهاشدگی این فضا مواجه است. باید توجه داشت که اصول حکمرانی سایبری در کشورها اساسا برای بهره‌گیری از فضای مجازی تدوین می‌شود نه برای انسداد.»

وزیر جوان در ادامه صحبت‌های خود از شیوه تنظیم طرح مجلس انتقاد کرده و اذعان داشته که این طرح حکمرانی سایبری ایران را مبهم‌تر از همیشه کرده است: «بر اساس طرح مجلس که به دست ما - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - رسیده است، ایجاد ساختار نهادی جدید و واگذاری اختیارات قانونگذار به این نهاد و همچنین حذف دولت از فرآیند تصمیم‌گیری، حکمرانی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - سایبری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - ایران را مبهم‌تر می‌کند.»

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان

آذری جهرمی می‌گوید اگر مجلس قواعد روشنی وضع کند تا اصول حکمرانی ایران در آن به وضوح دیده شود، این موضوع بسیار مفید خواهد بود. اما در حال حاضر و با طرح فعلی این اتفاق نیفتاده است.

وزیر ارتباطات در ادامه صحبت‌هایش گفت: «۵ لایحه‌ای که وزارت ارتباطات به دولت داد، اقدامی کلیدی برای تبیین حکمرانی سایبری کشور بود. به دلیل پیچیدگی موضوع، هنوز این ۵ لایحه در دولت جمع‌بندی نشده و به مجلس ارسال نشده است، هر چند ما مجلس را در جریان جزییات این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - ۵ لایحه قرار داده‌ایم. امیدوارم با روشن شدن ابعاد موضوع - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - و اهمیت آن، بررسی این مهم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - در مجلس از گزند دوقطبی‌های سیاسی در امان بماند و با تصویب یک قانون پیشرو، حقوق اساسی مردم صیانت شده و رشد و پیشرفت ایران در فضای مجازی نیز تسهیل شود.»

شایان ذکر است که اشاره آذری جهرمی به پیش‌نویس طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» است که احتمالا هفته جاری در مجلس شورای اسلامی برای بررسی توسط نمایندگان وارد صحن علنی مجلس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سبزوار استان خراسان - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone