🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14070.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس با فرکانس ۳ گیگاهرتز رونمایی کرد

پس از مدت‌ها انتظار، کوالکام در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ از نسخه جدید تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد. این چیپ که اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نام دارد، از فرکانس بالاتری نسبت به نسخه استاندارد بهره می‌برد. ...

پس از مدت‌ها انتظار، کوالکام در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - نسخه جدید تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد. این چیپ که اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نام دارد، از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - فرکانس بالاتری نسبت به نسخه استاندارد بهره می‌برد.

در حالی که فرکانس هسته Kryo 680 اسنپدراگون ۸۸۸ به ۲.۸۴ گیگاهرتز می‌رسد، نسخه جدیدش فرکانسی برابر ۲.۹۹۵ گیگاهرتز دارد که البته کوالکام در بازاریابی‌اش آن را ۳ گیگاهرتز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - اعلام می‌کند.

کوالکام همچنین نسل ششم موتور هوش مصنوعی تراشه جدیدش را ارتقا داده. در حالی که اسنپدراگون ۸۸۸ در هر ثانیه می‌تواند ۲۶ تریلیون عملیات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - در ثانیه (TPOS) انجام دهد، این میزان در نسخه پلاس افزایش ۲۰ درصدی را تجربه کرده و به ۳۲ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - تریلیون عملیات در ثانیه افزایش یافته است.

این چیپ از مودم X60 با حداکثر سرعت ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برد و خبری از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - مودم X65 در آن نیست. اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - محصولات پرچمدار به خصوص گوشی‌های گیمینگ توسعه یافته چرا که از رزولوشن +QHD با حداکثر رفرش ریت ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

طبق گفته کوالکام، اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به این تراشه در فصل سوم سال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - جاری میلادی از راه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - می‌رسند، بنابراین برای ملاقات با این چیپ نباید مدت زمان زیادی صبر کنیم. آنر گفته که از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - این تراشه در پرچمدار مجیک ۳ استفاده خواهد کرد و البته شرکت‌های دیگری مانند موتورولا، ویوو، شیائومی و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - ایسوس هم می‌خواهند محصولاتشان را با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس روانه بازار کنند. بنابراین بسیاری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - از پرچمدارهای اندرویدی در ادامه سال چنین تراشه‌ای را تجربه خواهند کرد.

این اولین باری نیست که کوالکام چندین ماه پس از عرضه یک تراشه پرچمدار، نسخه جدیدش را معرفی می‌کند. در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - گذشته شاهد چنین رویکردی برای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۸۶۵ پلاس بوده‌ایم که قدرتمندتر از نسخه استاندارد بودند. البته این کمپانی در کنار نسخه پلاس اسنپدراگون ۸۶۵، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - از اسنپدراگون ۸۷۰ هم رونمایی کرده که آن را می‌توان نسخه پلاس پلاس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - اسنپدراگون ۸۶۵ درنظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مه پیکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا شهاب نی ریز هم اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در شهاب شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فریمند نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
جسارتا تعمیرچی آیا شهاب نی ریز سرویس میده.
پاسخ: بله در شهاب شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone