🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14071.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از تلویزیون‌های Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 پرده برداشت

شیائومی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. این محصولات شامل تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 است که اولی رقیبی برای تلویزیون‌های رده بالای ...

شیائومی امروز با برگزاری مراسمی از جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - خود رونمایی کرد. این محصولات شامل تلویزیون شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition و Mi TV ES 2022 است که اولی رقیبی برای تلویزیون‌های رده بالای سایر برندها به حساب می‌آیند.

شیائومی در مراسم امروز خود اعلام کرد که به سخت‌افزارهای ارائه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - شده در تلویزیون‌های جدیدش اطمینان دارد. مدیر بخش تلویزیون‌های این شرکت گفت آن‌ها الگوریتم‌های لازم و بهینه‌سازی‌های مورد نیاز برای ارائه یک تجربه بصری ممتاز را در اختیار دارند. در ادامه نگاهی به مشخصات این دو دستگاه می‌اندازیم.

شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition

تلویزیون - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - Mi TV 6 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - Extreme Edition ظاهری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - ظریف و سبک دارد و از فناوری تصحیح رنگ 3D LUT استفاده می‌کند. قلب تپنده این دستگاه چیپست مدیاتک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - MT9950 است که قدرت کافی برای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پنل آن را فراهم می‌سازد. شیائومی برای اولین بار از سیستم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - صوتی ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - واتی استفاده کرده است. می تی‌وی ۶ اکستریم ادیشن همچنین از IMAX Enhanced پشتیبانی می‌کند و از یک دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا امکان برقراری تماس تصویری را فراهم سازد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

این دستگاه در مدل ۵۵ اینچی بیش از ۱۰۰ بخش بک‌لایت، در مدل ۶۵ اینچی ۲۲۴ بخش بک‌لایت و در مدل ۷۵ اینچی ۲۵۵ بخش بک‌لایت LCD دارد. وضوح نمایشگر به 4K می‌رسد و ۹۷ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - دستگاه همچنین از وای‌فای ۶، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - بلوتوث ۵.۰، دالبی ویژن HDR با ۴ گیگابایت رم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

شیائومی Mi TV 6 Extreme Edition را در مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب با قیمت‌های تقریبی ۹۳۰، ۱۲۴۰ و ۱۵۵۰ دلار به فروش می رساند.

شیائومی Mi TV ES 2022

محصول دوم تلویزیونی در اندازه‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی است که به‌ترتیب در پنل LCD خود از ۳۲، ۴۵ و ۶۰ بخش بک‌لایت استفاده می‌کنند. چیپست این دستگاه مدیاتک MT9638 است و حداکثر روشنایی صفحه آن به ۷۰۰ نیت می‌رسد. شیائومی Mi TV ES 2022 بلندگوی چهارگانه ۱۲.۵ واتی دارد که از پخش استریو پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل

شیائومی دومین تلویزیون جدید خود را با وضوح 4K، پوشش ۹۴ درصد DCI-P3، بلوتوث ۵.۰، وای‌فای، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌فرستد. نسبت نمایشگر به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نمین استان اردبیل - بدنه این دستگاه ۹۷ درصد است و به‌صورت پیش‌فرض از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون شیائومی Mi TV ES 2022 در سه اندازه ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی به ترتیب با قیمت‌های تقریبی ۵۳۰، ۶۸۰ و ۹۳۰ دلار از اوایل ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone