🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14076.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از تبلت‌های یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ با پایه مخصوص رونمایی کرد

لنوو برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ چندین تبلت درنظر گرفته که شامل اینچی یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ مجهز به پایه از جنس فولاد ضد زنگ می‌شوند و کاربران می‌توانند از آن‌ها در شرایط ...

لنوو برای کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ چندین تبلت درنظر گرفته که شامل اینچی یوگا تب ۱۳ و تب ۱۱ مجهز به پایه از جنس فولاد ضد زنگ می‌شوند و کاربران می‌توانند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - از آن‌ها در شرایط مختلف - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - استفاده کنند.

تبلت لنوو یوگا تب ۱۳ به نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن 2K، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB مجهز شده. رفرش ریت این پنل برابر ۶۰ هرتز است و از استاندارد دالبی ویژن HDR پشتیبانی می‌کند. این تبلت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - که با یکبار شارژ می‌تواند تا ۱۲ ساعت ویدیو پخش کند، با بهره‌مندی از پورت micro-HDMI می‌تواند نقش مانیتور دوم را هم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - بازی کند.

لنوو یوگا تب ۱۳ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و ۴ اسپیکر JBL - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است. این دستگاه فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است، اما درون جعبه‌اش رابط USB-C به ۳.۵ میلی‌متری هدفون قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل
لنوو یوگا تب ۱۳

لنوو برای این محصولش چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - را درنظر گرفته که توسط ۸ گیگابایت رم LPDDR5 همراهی می‌شود. این تبلت که از لنوو Precision Pen 2.2 پشتیبانی می‌کند، ۸۳۰ گرم وزن دارد و از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۶۸۰ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - دلار روانه بازار می‌شود.

این کمپانی در کنار یوگا تب ۱۳، از تبلت یوگا تب ۱۱ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - هم رونمایی کرده که از پایه مشابه با برادرش بهره می‌برد. این تبلت دارای نمایشگر IPS با رزولوشن 2K است. این تبلت از دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند و ۶۵۵ گرم وزن دارد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل
لنوو یوگا تب ۱۱

لنوو یوگا تب ۱۱ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - به چیپ مدیاتک هلیو G90T مجهز شده و حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این محصول از ۴ اسپیکر و ۲ میکروفن بهره می‌برد و تا ۱۵ ساعت می‌تواند ویدیو پخش کند. این تبلت از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - ماه آگوست - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - با قیمت پایه ۳۲۰ دلار وارد بازار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل
لنوو تب P11 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - پلاس

تبلت بعدی، لنوو تب P11 پلاس نام دارد که از نمایشگر ۱۱ اینچی، ۴ اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس، پردازنده ۸ هسته‌ای هلیو G90T و حداکثر ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد. این تبلت ۴۹۰ گرمی، به درگاه کارت حافظه مجهز شده، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این تبلت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - از ماه آگوست با قیمت پایه ۲۶۰ دلار فروخته می‌شود.

در نهایت با نسل جدید تبلت‌های تب M7 و M8 روبه‌رو هستیم که از حالت کودکان و Google Kids Space بهره می‌برند. پردازنده این تبلت‌ها ارتقا پیدا کرده و تا ۱۵ ساعت می‌توانند ویدیو - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - پخش کنند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - تب M7 از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۱۰ دلاری از راه می‌رسد و تبلت M8 هم در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سرعین استان اردبیل - ادامه سال وارد برخی بازارها خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone