🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14060.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

«آپارات کیدز»، با تغییرات جدید و تولید محتوای اختصاصی وارد می‌شود

آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به کودکان ایران با رویکردی جدید آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده‌های ...

آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به کودکان ایران با رویکردی جدید آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده‌های ایرانی در زمینه کنترل فرزندان در فضای مجازی و اهمیت نحوه دسترسی و چگونگی دسترسی کودکان به محتوای اختصاصی خود، «آپارات کودک» با تغییرات گسترده وارد تولید و تامین محتوای مخصوص این رده سنی شد.

پس - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - از بررسی و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - سنجش نیاز کودکان و خانواده‌ها برای استفاده از محصولات سرگرم کننده و امن، «آپارات کودک» به عنوان یک پلتفرم نمایش خانگی حوزه کودکان تلاش دارد نیازهای اصلی کودکان را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب در اختیار خانواده‌ها و فرزندانشان بگذارد.

«آپارات کودک» در راستای تامین هر چه بهتر برنامه‌های مناسب کودکان، محصولات خود را به دو صورت رایگان و با اشتراک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. تولید محتوای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - اختصاصی از دیگر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - برنامه ریزی‌های «آپارات کودک» است که با توجه به نیاز مخاطب نسبت به محصولات بومی در حال انجام است و این محصولات در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان

مجموعه صباایده پیش از این و در پلتفرم فیلیمو محصولی که مختص کودکان باشد عرضه نکرده بود و ساخت و تولید انیمیشن‌هایی مانند دیرین دیرین برای همه اقشار محسوب می‌شد. به نظر می‌رسد این مجموعه قصد دارد با ری‌برندینگ آپارات کودک به صورت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - جدی وارد این حوزه بشود. پیش از این برخی VODها مانند دیجی‌تون و یا سورن VHS به - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - صورت تخصصی در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - عرضه محتوای کودکان تلاش داشتند که نتوانستند - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - به آن موفقیتی که باید دست پیدا کنند. باید دید که گروه صباایده با پشتوانه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - فیلیمو و آپارات خود می‌تواند طلسم موفق وجود یک پلتفرم با محتوای تصویری برای کودکان را بشکند یا خیر.

در سال ۱۳۹۴ سرویس آپارات بخش جدیدی با عنوان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - آپارات کودک یا aparat kids را ارائه کرد و سعی در رفع نیاز جامعه کودکان پارسی زبان برای داشتن تولید محتوای مناسب را داشت. در این بخش از آپارات کاربران حق بارگذاری و قرار دادن ویدئو را ندارند و محتوای موجود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر آستارا استان گیلان - در این بخش توسط گردانندگان آپارات تهیه می‌گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone