🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14077.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ با درگاه مخصوص بندهای هوشمند

تصویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ به اشتراک گذاشته شده که مجهز به دو کانکتور فلزی برای اتصال بندهای هوشمند است و به نظر می‌رسد عملکردی مانند کانکتورهای هوشمند دارد. ظاهرا اپل از ...

تصویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ به اشتراک گذاشته شده که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - مجهز به دو کانکتور فلزی برای اتصال بندهای هوشمند است و به نظر می‌رسد عملکردی مانند کانکتورهای هوشمند دارد. ظاهرا اپل از همان زمان روی توسعه قابلیت‌هایی مانند پایش فشار خون برای ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کرده است.

«جولیو زومپتی» تصویری از نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ به اشتراک گذاشته که مجهز به کانکتور ثانویه‌ و جدیدی است. معمولا ساعت‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - هوشمند اپل دارای کانکتور مخفی برای انجام برخی تست‌ها هستند. اما در نمونه اولیه اپل واچ سری ۳ که توسط زومپتی به اشتراک گذاشته شده، دو کانکتور هوشمند فلزی دیده می‌شود که ظاهرا برای اتصال بندهای هوشمند به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - کار برده می‌شود که مشابه آن در آیپد اپل نیز دیده شده است. با این تفاوت که کانکتورهای فلزی روی ساعت هوشمند اپل، ابعاد کوچکتری دارند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان

به نظر می‌رسد اپل در زمان توسعه اپل واچ سری 3 برخی قابلیت‌های جدید را از طریق کانکتور هوشمند تست کرده و مورد بررسی قرار داده است. جولیو زومپتی می‌گوید اپل روی توسعه حسگرهای ویژه‌‌ای برای افزودن ویژگی کنترل فشار خون به اپل واچ کار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - می‌کرده است که از طریق بند هوشمند امکان پذیر است.

البته با توجه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - اینکه نمونه اولیه عملکرد ساعت هوشمند را نشان نمی‌دهد، بنابراین مشخص نیست که دقیقا این سیستم چگونه کار می‌کند. اپل در سال ۲۰۱۷ پتنتی برای پایش فشار خون به ثبت رساند که نمونه اولیه طراحی شده اپل واچ سری ۳ با مستندات ارائه شده در پتنت مطابقت دارد و تایید می کند که  اپل از همان سال تست و بررسی فناوری توصیف شده برای قابلیت پایش فشار خون را در برنامه خود داشته است.

براساس اخبار غیررسمی، اپل واچ سری ۷ از حسگرهای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - جدیدی با تمرکز بر پایش سلامت از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - جمله کنترل سطح قند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مشهد استان خراسان - خون و دماسنج بهره می‌برد و ظاهرا قرار است با طراحی کاملا جدیدی در دسترس کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone