🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14073.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ پرو به دوربین فوق عریض با قابلیت فوکوس خودکار مجهز می‌شود

مدل‌های رده بالای سری آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس قرار است دوربین فوق عریض ارتقایافته‌ای با فوکوس خودکار داشته باشند. آیفون ۱۲ در حال حاضر از دوربین فوق عریضی ...

مدل‌های رده بالای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - سری آیفون ۱۳ شامل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس قرار است دوربین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - فوق عریض ارتقایافته‌ای با فوکوس خودکار داشته باشند. آیفون ۱۲ در حال حاضر از دوربین فوق عریضی با فاصله کانونی ثابت استفاده می‌کند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مشهور و معتبر اپل، اخیرا در یادداشتی بر استفاده از دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ تاکید کرده است. مدل‌های فعلی آیفون ۱۲ به خاطر فوکوس ثابت نمی‌توانند روی سوژه‌های خاص موجود در صحنه فوکوس کنند. ولی این مشکل در سری آیفون ۱۳ برطرف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - می‌شود تا کاربر بتواند - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - درست مثل زمان استفاده از دوربین‌های عریض و تله‌فوتو، روی هر سوژه‌ای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - که خواست فوکوس کند.

مینگ-چی کو همچنین می‌گوید که لنز فوق عریض آیفون ۱۳ پرو به جای پنج المان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - از شش المان ساخته شده و به همین خاطر باید کیفیت بهتری در ثبت تصویر و ضبط ویدیو داشته باشد. اپل در آیفون ۱۲ فناوری‌هایی مثل Deep Fusion و Night Mode را به لنز فوق عریض خود اضافه کرد و توانمندی‌های این دوربین را تا حد زیادی ارتقا داد، اما کیفیت سنسور فوق عریض، به‌ویژه در محیط‌های کم‌نور هنوز به خوبی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - سایر سنسورهای آیفون نیست.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان

در یادداشت جدید مینگ-چی کو گفته شده که لنزهای جدید دوربین فوق عریض فقط به مدل‌های پرو آیفون بعدی می‌آیند. با این حال، او انتظار دارد - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - که اپل در سال ۲۰۲۲ این بهینه‌سازی‌ها - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - را به همه مدل‌های آیفون ۱۴ اضافه کند.

طبق شایعات موجود، خانواده آیفون ۱۳ ظاهری شبیه سری آیفون ۱۲ خواهد داشت، اما از پردازنده جدید، ناچ کوچک‌تر، دوربین بهتر و در مدل‌های پرو از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - پروموشن بهره خواهد برد. همچنین انتظار داریم که پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر تاکستان استان زنجان - 5G در این خانواده بهتر از قبل باشد. پرچمداران بعدی اپل مطابق معمول احتمالا اوایل پاییز در حوالی ماه سپتامبر یا اکتبر برابر با شهریور تا آبان امسال معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone