🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14058.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ به‌زودی ارسال تصاویر و ویدیوهای ناپدید شونده را برای اندروید ممکن می‌کند

ویژگی کاربردی ارسال تصاویر و ویدیوهای ناپدید شونده یا محتوای رسانه‌ای با امکان یکبار دیدن به‌زودی به نسخه اندرویدی واتس‌اپ بتا اضافه می‌شود. با فعال کردن آن،‌ عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده پس از رویت ...

ویژگی کاربردی ارسال تصاویر و ویدیوهای ناپدید شونده یا محتوای رسانه‌ای با امکان یکبار دیدن به‌زودی به نسخه اندرویدی واتس‌اپ بتا اضافه می‌شود. با فعال کردن آن،‌ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده پس از رویت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - توسط گیرنده به صورت خودکار حذف - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - می‌شوند و تنها یکبار قابل مشاهده هستند.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - فیسبوک و «ویل کاتکارت»، مدیرعامل واتس‌اپ در گفتگو با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - وب‌سایت «WABetaInfo» تایید کرده‌اند که به‌زودی و طی ۲۴ ساعت آینده این قابلیت برای عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده در این پیام‌رسان فعال می‌شود. با کمک این قابلیت، محتوای تصویری ارسال شده پس از مشاهده توسط گیرنده، به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - صورت خودکار حذف می‌شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان

مدت‌ها بود خبرهای مختلفی در مورد این ویژگی کاربردی در واتس‌اپ منتشر شده بود. کاربران با کمک - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - آن می‌توانند تاریخ انقضا برای عکس‌ها و ویدیوهای ارسال شده در این پیام‌رسان تعیین کنند. در واقع کاربران می‌توانند در صورت فعال شدن این قابلیت مشخص کنند عکس یا ویدیوی ارسال شده در واتساپ تا - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - چه تاریخی قابل رویت باشد و بعد از آن تاریخ محتوای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - ارسال شده از چت واتس‌اپ حذف خواهد شد.

اکنون صحبت از ویژگی مشابهی می‌شود که بعد از دیدن عکس یا ویدیو،‌ رسانه ارسال شده به صورت خودکار حذف می‌شود و در واقع با استفاده از این ویژگی، عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی در واتس‌اپ تنها قابلیت یک بار بازدید را دارند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان

کاربرانی که این قابلیت برای آنها فعال شده باشد، در هنگام ارسال عکس یا ویدیو، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - گزینه یک بار بازدید بودن را در قسمت کپشن مشاهده می‌کنند. در صورت انتخاب گزینه آن، کاربر مقابل تنها می‌تواند یک بار ویدیو یا عکس ارسال شده را مشاهده کند. زمانی که مخاطب محتوای ارسال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - شده را مشاهده کرده و صفحه چت را ببندد، محتوا به صورت خودکار حذف می‌شود.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان

پس از آنکه محتوای ارسال - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - شده توسط مخاطب رویت شد، ارسال کننده می‌‌تواند متوجه این موضوع شود. البته این احتمال وجود دارد که گیرنده از عکس یا محتوای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - تصویری اسکرین شات بگیرد یا آن را ذخیره کند که در این صورت فرستنده متوجه این موضوع نمی‌شود.

این قابلیت هم - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - در چت‌های گروهی و هم چت‌های خصوصی قابل استفاده است. قرار است کاربران نسخه بتا اندروید طی ۲۴ ساعت آینده به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - قابلیت یک بار بازدید بودن عکس‌‌ها و ویدیوها دسترسی داشته باشند. کاربرانی که قابلیت مذکور را طی ساعات آینده دریافت نکرده باشند، باید منتظر بروز رسانی بعدی باشند تا برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر کردکوی استان گلستان - آنها فعال شود. کاربران نسخه بتا iOS نیز بزودی به قابلیت یک بار بازدید بودن عکس‌ها و ویدیوها دسترسی خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone