🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10868.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل درباره قابلیت اسکن تصاویر آی‌کلود شفاف‌سازی کرد: تلاشی برای کاهش انتقادها

برنامه اپل در جهت مبارزه با کودک آزاری و جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان،‌ انتقادهای بسیاری به دنبال داشته و حالا این شرکت در واکنش به انتقاد‌های مطرح شده‌ در مورد حریم خصوصی، شفاف‌سازی کرده ...

برنامه اپل در جهت مبارزه با کودک آزاری و جلوگیری از سوءاستفاده از کودکان،‌ انتقادهای بسیاری به دنبال داشته و حالا این شرکت در واکنش به انتقاد‌های مطرح شده‌ در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - مورد حریم خصوصی، شفاف‌سازی کرده و با - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - انتشار نوعی راهنما (FAQ) تصریح کرده که ویژگی جدید منافاتی با رعایت قوانین حریم خصوصی ندارد و این شرکت به درخواست دولت‌ها برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - جاسوسی از داده‌ها پاسخ رد داده و از کلیه مواردی که حریم خصوصی را نقض می‌کنند، - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - خودداری می‌کند.

چند روز قبل خبری منتشر شد که اپل مدتی است پروژه‌‌ای در جهت مبارزه با کودک آزاری و جلوگیری از سوء استفاده از کودکان را دنبال می‌کند که از طریق اسکن کردن تصاویر کاربران قبل از آپلود روی آی‌کلود، می‌تواند موارد نامناسب را تشخیص داده و در صورت نیاز نهادهای قضایی و اجرایی را باخبر کند. این موضوع باعث نگرانی برخی نهادهای حافظ حقوق کاربران شد و برخی گروه‌ها نیز انگشت اتهام به سمت اپل گرفتند که از چنین ابزارهایی برای جاسوسی استفاده می‌کند.

در واقع مجموعه ابزارهای اپل برای محافظت از کودکان، واکنش‌های متفاوتی را از سوی کارشناسان امنیت و حریم خصوصی به - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - دنبال داشت. مدیر واتس‌اپ و ادوارد اسنودن از این - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - طرح انتقاد کرده‌اند و مدیرعامل اپیک گیمز، «تیم سوئینی» هم آن را ابزاری - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - برای جاسوسی دولت‌ها می‌داند. اپل در قالب سندی سوالات متداولی که در این موضوع مطرح شده بود،‌ پاسخ داده واتهامات وارد شده را تکذیب کرده است.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان

اپل در سند مربوطه به این موضوع اشاره کرده که هدف این شرکت توسعه فناوری است - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - که به رفاه بیشتر کاربران منجر می‌شود و غنای بیشتری به زندگی آنها ببخشد. در حالیکه ایمنی مخاطبان نیز درنظر گرفته می‌شود.

این شرکت در متن خود تصریح - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - کرده که اپل - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - می‌خواهد از کودکان در برابر شکارچیانی که ابزارهای ارتباطی را برای سوءاستفاده به کارمی‌گیرند، محافظت کرده و از گسترش موارد سواستفاده جنسی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - از کودکان (CSAM) جلوگیری کرده و چنین مواردی را تا حد امکان محدودتر کند.

اپل در ادامه می‌گوید از زمانی که صحبت از توسعه چنین ویژگی‌هایی مطرح شد، بسیاری از جمله سازمان‌های حفظ حریم خصوصی و سازمان‌های مرتبط با حقوق کودکان، حمایت خود را از این راهکار جدید اعلام - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - کردند،‌اما سوالاتی نیز در این زمینه مطرح شده که این شرکت قصد دارد به همه سوالات پاسخ داده و ابهامات را برطرف کند. اپل در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین امنیت ارتباطات در پیام‌ها و تشخیص CSAM در تصاویر آی‌کلود وجود دارد، می‌گوید این دو ویژگی یکسان نیستند و از فناوری یکسانی استفاده نمی‌کنند.

اپل تأکید می‌کند که ویژگی‌های جدید، ابزارهایی در اختیار والدین قرار می‌دهند تا بتوانند از کودکان - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - خود محافظت کنند. این شفاف‌سازی در حالی از سوی اپل منتشر شده که برخی کارشناسان حریم خصوصی و امنیت نگران این موضوع هستند که اسکن تصاویر روی دستگاه برای دولت‌ها و مقاصد جاسوسی کاربرد داشته باشد. اما اپل تاکید می‌کند در مقابل چنین درخواست‌‌هایی پاسخ رد خواهد داد. اپل در متن خود تصریح کرده درخواست هیچ دولتی را برای جاسوسی داده‌ها قبول نمی‌کند و این فناوری محدود به تشخیص CSAM - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر گرگان استان گلستان - ذخیره شده در آی‌کلود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone