🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10857.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اسپیس ایکس و GEC نمایش تبلیغات با دوج‌کوین را در فضا ممکن می‌کنند

اسپیس ایکس با همکاری شرکت تحقیقاتی کانادایی Geometric Energy Corporation می‌خواهد یک بیلبورد تبلیغاتی به مدار زمین بفرستد و با دریافت دوج‌کوین به افراد اجازه نمایش تبلیغات، لوگو یا آثار هنری را در فضا بدهد. ...

اسپیس ایکس با همکاری شرکت تحقیقاتی کانادایی Geometric Energy Corporation می‌خواهد یک بیلبورد تبلیغاتی به مدار زمین بفرستد و با دریافت دوج‌کوین به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - افراد اجازه نمایش تبلیغات، لوگو یا آثار هنری را در فضا بدهد.

«ساموئل راید»، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل GEC اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - در حال توسعه ماهواره‌ای به نام CubeSat با یک نمایشگر پیکسلی و یک مونوپاد سلفی است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - و می‌تواند تبلیغات و سایر محتواهای مدنظر مشتریان را به نمایش بگذارد.

ماهواره CubeSat سوار بر موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس به فضا می‌رود و قبل از قرار گرفتن این فضاپیما در مسیر حرکت به سمت ماه از آن جدا شده و در مدار مستقر می‌شود. سپس مونوپاد سلفی پخش زنده نمایشگر دستگاه را روی پلتفرم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - یوتیوب یا توییچ آغاز می‌کند. به گفته راید، CubeSat قرار است در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - اوایل سال ۲۰۲۲ پرتاب شود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس

زمانی که فعالیت ماهواره در مدار آغاز شد، می‌توانید پیکسل‌های نمایشگر را برای مدت مشخصی خریداری کنید و داده‌های مدنظر خود را به نمایش درآورید. در مجموع پنج توکن برای فروش عرضه می‌شود: بتا برای موقعیت X، «رو» برای موقعیت Y، گاما برای روشنایی، «کاپا» برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - رنگ و «کسی» (XI) برای مقدار زمان نمایش.

شرکت‌ها، هنرمندان و هر کسی که علاقه‌مند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - باشد می‌تواند توکن‌ها را با استفاده از رمزارزها تهیه کند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - GEC امیدوار است که در آینده پشتیبانی از پرداخت با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - دوج‌کوین را به این سیستم بیاورد. راید می‌گوید: «من می‌خواهم بستری برای دسترسی منصفانه به فضا و مشارکت غیرتمرکز در این حوزه ایجاد کنم. امیدوارم مردم پول خود را صرف نمایش محتواهای نامناسب یا توهین‌آمیز نکنند.»

مدیرعامل GEC هنوز فاش نکرده که هزینه ارسال و نگهداری از هر ماهواره CubeSat چقدر خواهد بود. اما با توجه به زمان، تلاش و هزینه‌ای که برای ارسال - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - این بیلبورد به فضا صرف خواهد شد، نباید انتظار داشته باشیم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - که هزینه نمایش تبلیغات چندان ارزان باشد. اسپیس - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آباده استان فارس - ایکس هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر درباره این خبر واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone