🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10878.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون‌ها و مک‌های اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ به چیپ ۳ نانومتری مجهز می‌شوند

در حالی که اطلاعات قبلی به تجهیز آیفون‌ها و مک‌ها به تراشه ۴ نانومتری در سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بودند، گزارشی جدید از استفاده از چیپ‌های ۳ نانومتری در این محصولات خبر می‌دهد. پیشتر گفته ...

در حالی که اطلاعات قبلی به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - تجهیز آیفون‌ها و مک‌ها به تراشه ۴ نانومتری در سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بودند، گزارشی جدید از استفاده از چیپ‌های ۳ نانومتری در این محصولات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - خبر می‌دهد.

پیشتر گفته شده بود اپل کل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - ظرفیت TSMC برای تولید تراشه‌های ۴ نانومتری را رزرو کرده تا چیپ‌های آینده‌اش با این فناوری تولید شوند. علاوه براین، خبرگزاری‌های TrendForce و دیجی‌تایمز در گزارش‌های مختلفی استفاده اپل از تراشه ۴ نانومتر برای آیفون ۲۰۲۲ را مطرح کرده بودند. اما گزارش جدید دیجی تایمز می‌گوید کوپرتینویی‌ها تصمیم دیگری گرفته‌اند و قصد دارند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - هوشمند و سیستم‌های مک را با تراشه ۳ نانومتری در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کنند.

همچنین اواسط تیرماه طبق گزارش «Nikkei Asia» گفته شده بود که اولین تراشه ۳ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - نانومتری اپل احتمال در آیپد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - پرو سال آینده وارد بازار می‌شود. این خبر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - در حالی از سوی این منبع آگاه منتشر می‌شود که پیشتر گفته شده بود که TSMC تولید تراشه ۳ نانومتری را نیمه دوم ۲۰۲۲ آغاز می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان

TSMC ادعا می‌کند که N3 زمانی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - که در نیمه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - دوم ۲۰۲۲ وارد تولید انبوه شود، پیشرفته‌ترین فناوری جهان خواهد بود. این فناوری مبتنی بر معماری ترانزیستور FinFET برای بهترین عملکرد، بهره‌وری انرژی و هزینه است. فناوری N3 تا ۱۵ درصد باعث افزایش سرعت و ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به فناوری N5 می‌شود.

در - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - حال حاضر سری آیفون ۱۲ و آیپد ایر ۴ به چیپ A14 Bionic - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - مجهز شده‌اند که با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - لیتوگرافی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر سبزوار استان خراسان - ۵ نانومتری توسعه پیدا کرده و البته تراشه M1 مورد استفاده در مک‌های اپل هم با چنین معماری تولید شده است. امسال گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با چیپ A15 Bionic روانه بازار می‌شوند که این تراشه هم با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد، با این تفاوت که عملکرد بهتری نسبت به A4 Bionic خواهد داشت.

اپل درباره این گمانه‌زنی‌ها اظهارنظری نکرده، بنابراین نمی‌توان درباره عرضه آیفون‌ها و مک‌های ۲۰۲۲ با چیپ ۳ نانومتری مطمئن بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone