🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10869.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وارث سامسونگ با دریافت حکم عفو مشروط جمعه از زندان آزاد می‌شود

وارث و رهبر سامسونگ، «لی جائه-یونگ» که به اتهام پرداخت رشوه به زندان رفته و قرار بود عفو رئیس جمهور کره جنوبی شامل حال او شود، حالا ظاهرا حکم آزادی مشروط خود را دریافت کرده ...

وارث - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - و رهبر سامسونگ، «لی جائه-یونگ» که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - به اتهام پرداخت رشوه به زندان رفته و قرار بود عفو رئیس جمهور کره جنوبی شامل حال او شود، حالا ظاهرا حکم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - آزادی مشروط خود را دریافت کرده و با این حساب به‌زودی از زندان آزاد خواهد شد.

به گزارش منابع آگاه، لی جائه-یونگ روز جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی از زندان سئول آزاد می‌شود. با این حال آزادی او موقت خواهد بود چون جائه-یونگ هنوز با دو پرونده قضایی دیگر روبرو است. رهبر سامسونگ ظاهرا در یک فقره کلاهبرداری در امور حسابداری و چند پرونده دیگر در خلال ادغام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - سامسونگ C&T - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - و Cheil Industries نقش داشته است.

افزون بر این‌ها، لی جائه-یونگ متهم به استفاده غیرقانونی و بدون نسخه از داروی بیهوشی پروپوفول است. اگر او در هر کدام از این پرونده‌ها به زندان محکوم شود، عفو مشروطش لغو خواهد شد. البته کره جنوبی در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - مشغول ارزیابی قوانین قضایی است و شاید تا آن زمان جلوی لغو آزادی مشروط جائه-یونگ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - گرفته شود. طبق قوانین جدید که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - در دست بررسی قرار دارد، عفو مشروط تنها زمانی لغو می‌شود که فرد پس از آزادی مشروط مرتکب جرم شود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی

موضوع عفو وارث سامسونگ در چند وقت اخیر یکی از داغ‌ترین موضوعات در محافل رسانه‌ای و اجتماعی بوده است. شماری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - از شرکت‌های آمریکایی، راهبان بلند مرتبه بودایی و بسیاری از شهروندان کره جنوبی در سنین مختلف خواستار عفو مشروط لی جائه-یونگ از زندان بودند.

پنج گروه لابی‌گری بزرگ نیز از دولت کره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خمین استان مرکزی - درخواست کرده بودند که جائه-یونگ را آزاد کند تا سامسونگ با بازگشت او بتواند دوباره پیشتاز بازارهای مختلف از جمله بازار تراشه‌ها باشد. رهبران صنایع این کشور معتقدند سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به رهبری مقتدر نیاز دارد تا بتواند از این برهه حساس عبور کند. ولی در سوی دیگر، برخی از گروه‌های مدنی و رؤسای اتحادیه‌ها گفته بودند که لی نباید از زندان آزاد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone